Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:49:31 GMT

سهم خواهی فرصت طلبان سرمربی شاهین را فراری داد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۰۵۴

سهم خواهی فرصت طلبان سرمربی شاهین را فراری داد

در حالی که تنها کمتر از ۲ روز به پایان اردوی آمادگی شاهین دربروجن باقیمانده عبدالله ویسی به دلیل آنچه دخالت ۲ نفر از اعضای شورای شهر بوشهر مطرح شده از سمت خود استعفا و اردوی شاهینی ها را ترک کرد.

خبرنگار ایرنا از منابع آگاه کسب اطلاع کرد یکی از اعضای شورای شهر بوشهر که اصرار به انتخاب مهره مدنظر خود به عنوان مدیر رسانه ای شاهین بوشهر داشته و دیگر عضو شورا نیز با توجه به نیاز مبرم به رای این عضو برای گرفتن ریاست شورا به حمایت از وی برخواسته است باعث این تصمیم مربی تیم شاهین شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آشکار شدن این سهم خواهی عبدالله ویسی لحظاتی پس از استعفا بیانیه ای را منتشر کرد و به دلایل استعفایش از سمت سرمربی گری تیم فوتبال شاهین بوشهر پرداخت.

سرمربی شاهین بوشهر در این بیانیه خطاب به هواداران آورده است: خودتان می‌دانید که من پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی داشتم و حتی سرمربی گری تیم امید هم به من پیشنهاد شد اما به دلیل اینکه به مردم خوب استان بوشهر تعصب داشتم و خاطرات خوبی که با آنها داشتم در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید و در این تیم محبوب بمانم.

عبدالله ویسی افزود: با این حال یکی دو نفر اجازه ندادند که ما کارمان را به خوبی پیش ببریم و در نهایت من تصمیم گرفتم از سمت خودم استفاده کنم تا جا برای آن هایی که دوست دارند جای من را بگیرند باز شود.

وی یادآور شد: این دو نفر از اعضای شورای شهر بوشهر هستند که من حتماً به موقع نام آنها را رسانه ای می کنم تا مردم بدانند به چه کسانی رای دادند.

ویسی بیان کرد: خودتان می‌دانید که این تیم را بومی بستیم تا جوان های خوب استان بوشهر بتوانند در آن رشد کنند اما عده ای اجازه ندادند که من کارم را انجام بدهم و به همین دلیل از مردم خوب بوشهر عذر خواهی و از هدایت تیم فوتبال شاهین کناره گیری می کنم.

این شرایط در حالی رقم خورده که فوتبال دوستان بوشهری امید داشتند با درس عبرت گرفتن مسئولان ذیربط از تجارب سری گذشته حضور شاهین در لیگ بتوانند نمایش قابل قبولی داشته و سقوط زود هنگام را تجربه نکنند.

شاهین که در این روزها به دلیل نداشتن توان مالی مناسب در نقل و انتقالات آن چنان که باید موفق ظاهر نشده حالا با پیدا شدن فرصت طلبان عرصه را بیش از پیش به خود تنگ تر می بیند.

تیم شاهین گر چه تنها در یک رشته ورزشی فعالیت دارد ولی با این وجود از لحظه انتشار خبر استعفا فضای مجازی بوشهر متاثر از خبر استعفا ویسی و دل نگرانی های آنها شده است.

سعید مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: مشکل حضور عبدالله ویسی در شاهین بزودی حل و این سرمربی فعالیت خود را در این باشگاه مردمی از سر می گیرد.

گرچه بازگشت ویسی نیز با توجه به شرایط ویژه شاهین امری بسیار محتمل پیش بینی شده بود ولی هواداران که هنوز مزه تلخ سقوط های متوالی شاهین در شش سال گذشته در کام خود دارند بیم آن دارند که با آغاز روند سابق و منفعت طلبی این تیم بزودی به لیگ های پایین تر سقوط کند.

۷۲۱۲/‏‬ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان

توجه بر حقوق بشری شدن گفتمان جبهه اصلاحات که از سوی حزب اتحاد ملت نیز دنبال می شود در شرایطی است که آنان میز بر ضرورت توسعه ادبیات حقوق بشری و پیوند دادن آن با مسائل روز جامعه تاکید دارند.

سرویس سیاست مشرق- گروهک غیر قانونی نهضت آزادی پیشنهاد کرده است که اصلاح طلبان که شامل نحل‌ های مختلفی هستند مطلوب‌ترین گزینه برای رسیدن به برنامه های خود را متمرکز بر حقوق بشر و حقوق شهروندی نمایند.

این گروهک با اشاره به اینکه هر نظامی به غیر از نظام لیبرال دموکراسی نامطلوب است تصریح می کند که لیبرال دموکراسی دارای دو بخش دموکراسی انتخاباتی و آزادی های لیبرالی است، لذا می بایست اصلاح طلبان به سمت گزینه مطلوب‌تر حرکت کنند.

گروهک نهضت آزادی در ادامه با ارائه طرح «نافرمانی مدنی» تصریح کرده که پیگیری حقوق شهروندی مطالبه آسان‌تری است. هر چند برای دست‌یافتن به آن نیز پیش‌نیازهای بسیاری مطرح می‌شود اما چون قرار نیست مستقیم در ساختار قدرت تغییر ایجاد کند با هزینه کمتر و با سرعت بیشتری می‌توان به آن دست‌یافت!

به باور گروهک نهضت آزادی، برای کسب حقوق شهروندی نه نیاز است صبر کنیم نه می‌توانیم صبر کنیم بلکه باید اراده برای زیستن در سبک دلخواه را به یک مبارزه مستمر هر روزه از طریق نافرمانی مدنی تبدیل کرد

گفتنی است با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت:

۱ - گروهک نهضت آزادی با پرستش نظام لیبرال دموکراسی و بدون توجه به اندیشه مردمسالاری دینی علاوه بر اینکه نسبت دور خود را در برابر اندیشه های انقلاب اسلامی به نمایش می گذارد از سوی دیگر بر وجه اپوزیسیونی خود و نیز تلاش برای تشکیل یک جبهه در برابر نظام جمهوری اسلامی تصریح می‌کند.

۲- توجه بر حقوق بشری شدن گفتمان جبهه اصلاحات که از سوی حزب اتحاد ملت نیز دنبال می شود در شرایطی است که آنان میز بر ضرورت توسعه ادبیات حقوق بشری و پیوند دادن آن با مسائل روز جامعه تاکید دارند.

۳ - تصریح بر نافرمانی مدنی در حقیقت برنامه طیف برانداز برای تحریک و تهیج جامعه جنبشی بوده و از جانب دیگر جنس و عمق نگاه ابزاری و پروژه سیاسی رادیکال های اصلاحات را به برخی تحولات روزمره روشن می سازد!

تامل بر کنش های رادیکال همچنان بیانگر آن است که آنان برنامه ریزی برای بهره گیری از مسائل روزمره در دو سطح سطح زندگی و سبک زندگی را در دستورکار خود قرار داده اند.

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!