Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم‌های “زهرمار” و“دختر شیطان”  در سینما ستاره جنوب به اکران درآمدند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فیلم "زهرمار" به کارگردانی "سید جواد رضویان " و با بازی "سیامک انصاری" ، "شبنم مقدمی" و "شقایق فراهانی" در دوسانس 16:45 و 20:30 به نمایش درآمده است.

حاج حشمت ( سیامک انصاری) مداحی است که اخیراً با توجه به ارتباط با چند فرد پرنفوذ، تصمیم گرفته برای شورای شهر اعلام نامزدی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک اشتباه سبب می‌شود تا زنی موادفروش ( شبنم مقدمی ) همراه او شود و ...

«زهرمار» اولین فیلم سینمایی جواد رضویان، بازیگر محبوب و مشهور سال‌های گذشته تلویزیون و سینمای ایران در عرصه کمدی که اغلب با سریال‌هایی که مهران مدیری برای تلویزیون تولید کرده شناخته می‌شود.

همچنین فیلم "دختر شیطان" به کارگردانی "قربان محمدپور" با بازی "حمید فرخ نژاد "، "ایشا گوپتا و "محمدرضا شریفی نیا" در دو سانس 18:30 و 22:20 در سینما ستاره جنوب به اکران درآمد.

"دختر شیطان" داستان یکی از بچه‌های ابلیس است که نمی‌خواهد راه پدرش را ادامه دهد. خداوند برای پذیرش توبه‌اش شرط می‌گذارد تا او به پاک‌ترین آدم زمین سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به دنبال یک آدم بی‌گناه می‌شود.

این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است، سونو نیگام و آریجیت سینک خواننده ۲ ترانه از ۶ ترانه این فیلم هستند. بخش‌هایی از این فیلم که شامل چهل‌وپنج جلسه فیلم‌برداری بوده، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام‌شده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بازی خلیج فارس درآمد سینمای ایران محمدرضا شریفی نیا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مهدی ارباب‌نیا در این باره اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده ما بین اداره کل و پیمانکار مدت زمان اتمام مرمت پل خاتون ۱۸ ماه در نظر گرفته شده، ولی در صورت بروز عوامل پیش بینی نشده امکان تمدید این زمان وجود دارد.
به گفته معاون میراث‌فرهنگی استان البرز در مراحل مرمتی انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری بوده و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که باعث سنگینی پل شده بود، برداشته شد.
او افزود: پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و اکنون قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود.
بنای اولیه این پل بر اساس برخی مستندات تاریخی به دوران سلجوقی برمی‌گردد که در دوران شاه عباس صفوی تکمیل و تعمیر شده و رونق یافته است.
این پل با نام پل دختر، پل شاه‌عباسی، پل تاریخی کرج و پل خاتون شناخته می‌شود که بر اساس مستندات تاریخی نام خاتون را می‌توان قدیمی‌ترین نام این پل و منسوب به دوره سلجوقی عنوان کرد.
پل تاریخی کرج در سال ۱۳۷۹ با شماره ۳۵۰۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳