Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@08:54:24 GMT

سرنوشت همام طارق بعد از جدایی از استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۵۶۷

به گزارش مهر، باشگاه استقلال شب گذشته به صورت رسمی از جدایی همام طارق هافبک عراقی خود خبر داد.

سایت «iq-pro» عراق نوشت: همام طارق به خاطر اختلاف نظر در تاریخ پرداخت مبالغ قراردادش تصمیم گرفت از استقلال جدا شود بخصوص اینکه سرمربی این تیم هم به تازگی تغییر کرده است.

این سایت سپس به نقل از یک منبع نزدیک به همام طارق اعلام کرد: بهترین گزینه برای همام بازگشت به تیم نیروی هوایی عراق است؛ البته با این امید که منتظر پیشنهادات خارجی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: روابط با فیلیپین در دو راهی سرنوشت ساز قرار دارد

ظهور چین به عنوان یک قدرت همتراز با آمریکا، بزرگترین تهدید استراتژیک واشنگتن در نظام بین الملل محسوب می‌شود. از این رو، ایالات متحده در حال تقویت روابط خود با کشور‌های شرق آسیا برای اعمال سیاست مهار علیه پکن است. در این میان، دریای چین جنوبی نقطه اوج تنش‌ها قرار دارد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، چین امروز (دوشنبه) به فیلیپین درباره تقابل نیروی دریایی دو کشور در دریای چین جنوبی هشدار داده و اعلام کرد که روابط میان دو طرف اکنون در دو راهی سرنوشت ساز قرار دارد.

این دومین پیام هشدار وزارت خارجه چین به مانیل طی ۳ ماه گذشته محسوب می‌شود. دو طرف مدعی مالکیت بر بخش‌هایی از این دریا به ویژه جزایر اسپراتلی (Spratly Islands) هستند. این جزایر گرچه خالی از سکنه هستند، اما دو طرف از جنبه مالکیت بر دریا‌های اطراف آن به ویژه مناطق انحصاری اقتصادی، بر ادعای خود پافشاری دارند. 

طی تماس تلفنی میان چین ژیادونگ، معاون وزیر خارجه چین با ترزا لازارو، همتای فیلیپینی وی، پیام هشدار پکن به مانیل ابلاغ شد. 

ترزا لازارو نیز در این تماس تلفنی بالاترین اعتراضات خود را نسبت به اقدامات پرخاشجویانه گارد ساحلی و نیروی دریایی چین علیه نیرو‌های فیلیپینی در دریای چین جنوبی به اطلاع طرف مقابل رسید. 

وزارت خارجه چین با صدور بیانیه‌ای درباره این گفت‌وگوی تلفنی خاطر نشان کرد: پکن بار دیگر از فیلیپین می‌خواهد به تعهدات و توافقات احترام گذاشته و فعالیت دریایی و تحریک آمیز خود را در دریای چین جنوبی متوقف کند. ما از مانیل می‌خواهیم به هر گونه اقدام یکجانبه که می‌تواند منجر به پیچیده شدن شرایط در این دریا شود پایان بخشد. 

این بیانیه در پایان خواستار بازگشت صادقانه فیلیپین به مسیر گفت‌وگو برای حل و فصل اختلافات پیرامون دریای چین جنوبی شد. 

آمریکا طی سالیان اخیر همکاری‌های نظامی خود را با فیلیپین به منظور اعمال سیاست مهار علیه چین گسترش داده است. واشنگتن به هیچ عنوان مایل نیست پکن به دریای چین جنوبی تسلط یافته و مسیر دریایی این کشور را به مخاطره بیندازد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گلرهای سرخابی آماده نبردهای سرنوشت ساز قهرمانی!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • چین: روابط با فیلیپین در دو راهی سرنوشت ساز قرار دارد
  • محمد خدابنده لو: استقلال به من 12 میلیارد پیشنهاد داد؛ به آرزوی کودکی ام رسیدم!