Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بابلسر،خدماتی که شورا به ورزشکاران می دهد شامل هدایای نقدی به تمامی ورزشکاران صاحب مدال و اعزامشان ،تخصیص اعتبار یک و نیم تادو میلیارد تومانی برای احداث زمین فوتبال شهید علیزاده ،پرداخت ۲۰۰میلیون تومان اعتبار برای سالن سرپوشیده پینگ پنگ و صدها خدمات دیگراز جمله اقدامات ما در خصوص  توسعه ورزش شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۴ واحد اداری و فرهنگی در سطح شهر داریم که همه از شورا وشهرداری انتظار دارند ،شورا برای تمامی مناسبت های دینی مذهبی و جشن هاهزینه می کند و هزینه بیشتر امورات شهر بر دوش شورا و شهرداری است.

سخنگوی شورای شهر بابلسر به اهدا زمین جهت ساخت سالن سرپوشیده ،هلال احمرو کتابخانه اشاره کرد و افزود: برای طرح سالم سازی دریا ریالی ازاستانداری به شورا و شهرداری نمی دهند و ما هزینه آنرا از    اجاره پارکینگ های ورودی دریا پرداخت می کنیم.

حسن زاده گفت: از اول شهریور ۱۳۹۶ یعنی شروع دوره پنجم شورا تا ۲۷ اسفند۲۸۵ مصوبه، ۴۸ جلسه رسمی و حدود ۶۲۵ خلاصه مذاکرات شامل بررسی نامه های مردمی  داشتیم و از ۱۴فروردین ۹۷ تا ۲۵اسفند ۹۷ حدود ۶۸جلسه رسمی ،۵۲۱مصوبه و ۸۴۰خلاصه مذاکرات داشتیم .

وی افزود: از ۱۸فروردین امسال تا ۴تیرماه ۱۸جلسه رسمی و ۸۵مصوبه داشتیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: پیش بینی بودجه سال ۹۵ ، ۲۶ میلیارد تومان وتحقق آن ۴۵ میلیارد تومان ، پیش‌بینی بودجه سال ۹۶، ۳۱ میلیارد تومان وتحقق ۴۲ میلیارد تومان، پیش‌بینی بودجه سال ۹۷، ۳۴ میلیارد با تحقق ۷۷میلیارد و پیش‌بینی بودجه سال ۹۸، ۴۳ میلیارد تومان می باشد.

سخنگوی شورای شهر بابلسر در خصوص ساماندهی چادرخواب ها نیز بیان کرد: باتوجه به مسائل اجتماعی منفی که چادرخواب ها دارند در شورا مصوب کردیم باکمک نیروهای نظامی و انتظامی با چادرخواب برخورد شود و روز گذشته نیز درشورا مصوبه ای داشتیم تا طبق مصوبه چادرخواب ها به مکان مناسبی هدایت شوند که در صورت موافقت هیات انطباق شهرستان این مهم اتفاق می افتد.

وی با اعلام رضایت از عملکرد مهندس رحیمی شهردار بابلسر ،گفت: افزایش صددر صدی  بودجه و فعالیت شهرداری در سطح شهر گواه این موضوع است ،ایشان باشورای شهر همکاری خوبی دارند و ما از ایشان راضی هستیم.

این مسئول افزود:هیچ زد و بندی با شهردار و شهرداری نداریم اما از آنچه که حق است دفاع می‌کنم.

حسین زاده با اشاره به عملکرد ۸ ماهه شهردار بابلسر گفت : آسفالت ۱۷۱هزار متر مربع ،اتمام پروژه پل شهید حبیب الله پور ،زیرسازی ۱۲۲هزار متر مربع ،جدودل کاری نقاط مختلف شهر ،اتمام پروژه پایش تصویری و دریافت مجوز برای احداث کارخانه آسفالت از مهم ترین اقدامات مهندس رحیمی در طول مدت ۸ماه می باشد.

وی در خصوص ساماندهی زباله سطح شهر افزود: با یک شرکت دانش بنیان قراردادی منعقد شد که بعد از دریافت مجوز از استانداری این شرکت زباله هارا تبدیل به براده های بتونی و نئوپان کرده و شیرابه ها و لجن ها هم به تصفیه خانه باقرتنگه منتقل ی شود تا تصفیه شود.

حسین زاده با بیان اینکه شهرداری بابلسر ۲۲ میلیارد تومان چک از مردم دارد،گفت: انتظار داریم تا  استخر دوقلوی بابلسر تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری برسد. این استخر که از ۶ سال پیش ساخت آن شروع شده است

اولین استخر دوقلوی استان مازندران است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ۲۲ بهمن استان مازندران زباله شورای شهر شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمد جباری عصر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن سرشار از برکات برای مردم ایران عزیز است و بارش قابل توجه نزولات آسمانی نویدبخش سال زراعی و باغی خوبی برای استان کردستان است.

وی گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی در کردستان بخش کشاورزی است و بارش نزولات آسمانی نقش مهمی در تقویت این بخش دارد.

جباری تصریح کرد: دستگاه قضائی در عرصه‌های مختلف وظیفه خود می‌داند که در خدمت مردم باشد و فراتر از وظایف قانونی در این زمینه عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تاریخچه قانون همزاد تاریخچه آفرینش و خلق بشر است، خداوند متعال انسان را خلق کرده و قبل از فرستادن آدم و حوا بر روی زمین قانون و محدودیت‌ها و الزاماتی را برای آنها وضع کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تصریح کرد: خارج از قانون، اخلاقیات هم جز حق الناس محسوب می‌شود، بنای این را گذاشته‌ایم که در سال جدید جلسات از جنبه سوری خارج شود و بیشتر خروجی در عرصه عمل داشته باشد.

جباری تصریح کرد: حفاظت از حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضائی بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است در این راستا توجه به جلسات و کارگروه‌های قرارگاه جهادی حفظ حقوق بیت‌المال در سال‌جاری بیشتر خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج اذعان کرد: این قرارگاه با هدف برخورد قاطع با سودجویان و کسانی که بخواهند به منابع طبیعی و اراضی ملی دست‌درازی کنند تشکیل شده و با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا در کردستان صادقانه و خالصانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند، چرا که برایند و نتیجه این همراهی در زوایای مختلف به نفع مردم و جز حقوق عامه می‌دانیم.

وی گفت: وظایفی که به عهده شهرداری و شورای اسلامی گذاشته شده است واقعاً بیشتر از وظیفه چند وزارتخانه است از این رو این نهاد نیاز به حمایت و همراهی دستگاه‌های مختلف در راستای پاسخگویی بهتر به مطالبات مردم دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به گستره وظایف و مسوولیت‌های شهرداری و شورا در خدمت‌رسانی به مردم نباید اجازه دهیم تنها بمانند این نهاد مردمی باید از سوی دستگاه‌های حکومتی و دستگاه قضائی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

جباری افزود: خالصانه، صادقانه و قاطعانه در پیشبرد وظایف شهرداری و شورا در مسیر خدمت به مردم هرآنچه در توان داشته باشیم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سالی که گذشت با مجموعه مدیریت شهرداری چه شهردار مرکزی و چه شهرداران سایر شهرها به صورت هفتگی یا ماهیانه در ارتباطات بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: این همراهی و همدلی قطعاً نقش مهمی در پیشبرد اهداف خدمت‌رسانی به مردم است از این رو در سال‌جاری با قدرت هرچه تمام ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حوزه مدیریت شهری بسیار گسترده است هر موضوعی که به نظر شما می‌رسد نیاز به همراهی ما دارد اعلام کنید قطعاً پای کار خواهیم بود.

جباری تصریح کرد: ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف هر کدام یک وظیفه مشخص دارند، اما شهرداری‌ها وظایف گسترده و ناهمگن و غیرمشابه دارند که بیش از مسئولیت‌هایی است که برای چندین وزارتخانه مختلف تعریف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان در پایان با بیان اینکه همه ما در یک آزمون سخت قرار گرفته‌ایم برای قبولی در این آزمون همه باید به هم کمک کنیم، گفت: امورات مردم امروز به دست ما افتاده و فردای قیامت در زمینه نحوه عملکردمان در انجام این مسئولیت بازخواست خواهیم شد.

گام‌های بلند شهرداری سنندج در حوزه عمران شهری

شهردار سنندج نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی همیشگی دستگاه قضا با مجموعه شورا و شهرداری سنندج، اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضا همواره در کنار شهرداری بوده و این همراهی زمینه را برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان فراهم کرده است.

سیدانور رشیدی تصریح کرد: گام‌های توسعه‌ای خوبی در حوزه عمرانی شهری در سال گذشته در شهر سنندج برداشته شده است این روند در سال‌جاری نیز با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: مدعی نیستیم توانسته‌ایم تمام مشکلات شهر را حل کنیم اما کارهای خوبی در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی، زیربنایی، فضای سبز، نهضت آسفالت، حوزه فرهنگ و … در سنندج انجام شده که موجب امیدآفرینی و رضایتمندی در شهروندان شده است.

پاسخگویی به مطالبات مردم اولویت شورا و شهرداری سنندج است

رئیس شورای شهر سنندج هم در این نشست اظهار کرد: دور ششم شورای شهر سنندج با فراز و فرودهایی همراه بود است.

عزت رضایی با بیان اینکه در طول تاریخ فعالیت شوراها هموار دیوار شوراها کوتاه بوده است، گفت: گاهی اوقات مسائل بزرگ را می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی به سرانجام رساند اما آنگونه که باید به این پارلمان مردمی بها داده نمی‌شود.

وی با تاکید براینکه تمام هم و غم شورا و شهرداری دور ششم رفع مشکلات شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم بوده است، گفت: متأسفانه اقتصادی در اختیار شورای شهر قرار ندارد و دست و بال شهرداری خالی است و شورا در چنین شرایطی به عنوان ناظر و سیاست‌گذار شهرداری با مشکل مواجه هستند.

کد خبر 6063756

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت