Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@03:10:12 GMT

ادعاهای بی‌اساس برایان هوک علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۹۳۰

خرداد؛ فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه‌ای گفت که هیچ کانال ارتباطی پنهانی با ایران وجود ندارد.
به گزارش فارس، «برایان هوک» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران بامداد چهارشنبه گفت که هیچ کانال ارتباطی پنهانی برای مذاکره با ایران وجود ندارد.
اخبار سیاسی- وی که با العربیه مصاحبه می‌کرد مدعی شد که در پی تحریم‌های آمریکا بودجه دفاعی ایران ۲۷ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه مصاحبه گفت که شروط ۱۲ گانه « مایک پامپئو » وزیر امور خارجه آمریکا اساس مذاکرات با ایران خواهد بود و هرگونه توافق نهایی با ایران باید شامل چالش‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک این کشور باشد.
وی مدعی شد که ایران از تروریسم حمایت می‌کند و واشنگتن به این کشور اجازه نخواهد داد که به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.
هوک گفت که واشنگتن از سیاست‌های خود در قبال ایران راضی بوده و تهران را از ۵۰ میلیارد دلار درآمد سالانه محروم کردیم.
«مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس سالانه «مسیحیان متحد برای اسرائیل» روز سه‌شنبه تصریح کرد که آمریکا به دنبال جنگ با ایران نبوده و دنبال مذاکره با این کشور است.
از سوی دیگر «جاسم بن منصور آل ثانی»، کاردار رسانه‌ای قطر در آمریکا دو روز پیش در مصاحبه‌ای با «دیلی‌بیست» گفت: «پیشنهاد داده‌ایم در صورتی که ایران و آمریکا تصمیم بگیرند برای مذاکره سر میز بیایند ما به عنوان میانجی مستقل و بی‌طرف عمل کنیم.»
این در حالی است که «تمیم بن حمد» امیر قطر روز دوشنبه به آمریکا سفر کرده و روز سه‌شنبه نیز در کاخ سفید با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد. برچسب ها: برایان هوک ، ایران ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: برایان هوک ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آمریکا و انگلیس امروز دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا ۱۶ فرد و ۲ نهاد در ایران را که موتورهای پهپاد تولید می‌کردند را تحریم کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • کنعانی ادعاهای بی‌اساس دادگاه آرژانتینی را رد کرد
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد