Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@14:00:49 GMT

تقویت عفت و پاکدامنی را با حذف ماهواره آغاز کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۹۹۷۶

تقویت عفت و پاکدامنی را با حذف ماهواره آغاز کنید

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران روز گذشته، 18 تیر با اشاره به اینکه دشمنان سرمایه‌گذاری سنگینی برای به انحراف کشیدن بانوان کرده‌اند، اظهار کرد: امروز شاهدیم شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی به زبان فارسی و با هدف اثرگذاری بر بانوان که محور خانواده و تربیت فرزندان هستند؛ فعالیت می‌کنند تا از این طریق بتوانند بسیاری از ارزش‌ها را در جامعه ایرانی اسلامی از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رویکرد پیامبر اکرم(ص) در جامعه جاهلی آن روزگار که دختران را زنده‌ به‌ گور می‌کردند، محبت به دختر بود، ابراز کرد: اسلام عزت را به دختران و زنان داد و سیره عملی پیامبر(ص) نسبت به حضرت زهرا نیز سراسر عزت، احترام، محبت و ارزشمندی است و اگر این نگاه را با نگاه منفی به زن که امروز نیز در بسیاری از کشورها حاکم است و زن را به‌عنوان کالا و موجودی حقیر در جامعه مطرح می‌کند، مقایسه کنید؛ درمی‌یابید که زن در اسلام چه جایگاه رفیعی دارد.

محقق و پژوهشگر حوزوی افزود: امروز در برخی کشورهای غربی زن را مانند سگ قلاده زده و در خیابان به دنبال خود می‌کشند، برای زنان شغل‌های رسمی فسادآلود را ترسیم می‌کنند. امروز زن ابزار تبلیغ در کشورهای غربی است که متأسفانه در کشور ما نیز در حال رواج است.

تراشیون با تأکید بر اینکه صدیقه طاهره(س) محور حدیث کساء است، تصریح کرد: این جایگاهی است که اسلام به زن داده است و زنان و دختران ما باید مراقب باشند این جایگاه باارزش را از دست ندهند.

وی با بیان اینکه پدران و مادران باید در تربیت دخترانشان توجه ویژه کنند، بیان کرد: به دختران محبت کنید تا آن‌ها به خاطر محبت در جامعه دنبال چشم‌های آلوده نباشند. محبت پدرانه به دختر محبت عجیبی است و به فرزند غنا می‌بخشد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هر سال میلیاردها تومان هزینه عمل بینی و زیبایی در زنان ایرانی می‌شود، بیان کرد: ریشه این کارها به قول روانشناسان خلأ عاطفی است و در ادامه نیز جوانان و نوجوانان ما را در جامعه دچار مشکل می‌کند.

تراشیون گفت: زن موفق که در جامعه شیعی زندگی می‌کند، نباید بگوید حجاب موضوعی شخصی است بلکه حجاب موضوعی کاملاً اجتماعی است که اگر رعایت نشود تبعات منفی زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید حیای دخترانمان را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تقویت عفت، پاک کردن فضای خانه از موسیقی و برنامه‌های ماهواره‌ای است؛ فرزندان به‌ویژه دختران را با محیط‌های خوب و معنوی مانند مسجد مقدس جمکران مرتبط کنید تا همچون دیگر جوانانی که از معنویت این مکان‌ها بهره‌مند می‌شوند کسب فیض کرده و برای زندگی صالح و سالم خود توشه معنوی ذخیره کنند.

جلال بيطرفان

انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام تراشیون ماهواره موسیقی تربیت فرزند روانشناسی زن مادر عفت حیا دختر جامعه ایکنا مسجد جمکران نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل «چادر نماز» به پوشش رسمی زنان غزه پس از طوفان الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره با پخش یک ویدئو گزارش داد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی پوشیدن چادر نماز به ویژگی متمایز برای زنان ساکن غزه تبدیل شده است.

بانوان فلسطینی می‌گویند که آنها تقریباً چادر نماز را به صورت ۲۴ ساعته می‌پوشند، با آن می‌خوابند و بیدار می‌شوند، چون از آغاز جنگ چادر نماز به لباس رسمی آنها تبدیل شده است.

کد خبر 6062370

دیگر خبرها

  • آتش بازى دختران بسكتبال با حذف كره جنوبى
  • غزه گورستان قوانین بین المللی است
  • کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲
  • غزه گورستان نقض قوانین بین المللی است
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • انتقادات قائم مقام سازمان تبلیغات در موضوع حجاب
  • تبدیل «چادر نماز» به پوشش رسمی زنان غزه پس از طوفان الاقصی+ فیلم
  • واکنش سازمان ملل به افزایش تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی