Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اینستاگرام برای پیشگیری از آزار و اذیت آنلاین، راه‌حل جدیدی ارائه کرده است که در آن از کامنت‌های مجهز به پرچم‌گذاری هوش مصنوعی و ارائه‌ی قابلیتی به کاربران برای جلوگیری از کامنت‌گذاری عمومی در پست‌ها استفاده خواهد شد.

تیم اینستاگرام در حال پیاده‌سازی تستی است که به‌زودی به کاربران قدرت «مسدودسازی مخفی» کاربران دیگر را در حساب خودشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قابلیت به این معنی است که صاحب حساب می‌تواند کاربر را به‌گونه‌ای محدود کند که کامنت به‌غیراز شخص کامنت‌گذار از دید سایرین مخفی شود. همچنین می‌توان حالت اکتیو یا فعال حساب یا زمان خواندن پیام دایرکت را مخفی کرد.


همچنین اینستاگرام امروز در خبری مجزا اعلام کرد در حال کار روی قابلیت جدیدی برای بهبود هوش مصنوعی و پرچم‌گذاری کامنت ها‌ی اهانت‌آمیز است. در این قابلیت از کاربر پرسیده می‌شود آیا می‌خواهد پست‌گذاری را کامل کند یا خیر. همچنین به‌گفته‌ی اینستاگرام، امکان undo یا بازگشت کامنت وجود دارد، درنتیجه بعضی افراد تشویق می‌شوند در کامنت خود تجدیدنظر کنند. واضح است که عبارت «برخی» فراگیر نیست و افرادی که محتوای اهانت‌آمیز پست می‌کنند، آگاهانه این کار را انجام دهند، اما یک ثانیه برای تجدیدنظر در پست محتوا فرصت دارند.

اینستاگرام در حال حاضر، قابلیت‌های متعددی را تست کرده که متمرکز بر جلوگیری از آزار و اذیت هستند. یکی از این قابلیت‌ها فیلتر کامنت‌های اهانت‌آمیز است که به‌صورت خودکار بر کامنت‌های توهین‌آمیز شامل حمله به ظاهر یا شخصیت افراد و همچنین تهدید سلامت یا موجودیت آن‌ها نظارت می‌کند. قابلیت مشابهی هم برای تصاویر و کپشن‌ها در نظر گرفته شده است.

این قابلیت‌ها ضروری هستند، اما شاید باز هم برای جلوگیری از آزار و اذیت برخی نوجوانان کافی نباشند. تایلر لورنز، گزارشگر، در گزارش آتلانتیک سال گذشته نوشته است که نوجوان‌ها اغلب اکانت‌های کاملا تنفرانگیز را می‌سازند و آن را به آزار و اذیت سایر افراد اختصاص می‌دهند. کاربر‌ها می‌توانند این حساب‌ها را گزارش (ریپورت) کند، اما هرگونه اقدامی برای حذف یا مسدودسازی این اکانت‌ها زمان‌بر خواهد بود؛ بنابراین در صورت بروز آزار و اذیت، ویژگی‌های جدید اینستاگرام فوری و مفیدتر عمل می‌کنند. منبع: زومیت برچسب ها: رویداد24 ، اینستاگرام ، شبکه های اجتماعی ، کامنت های توهین آمیز ، مسدودسازی کامنت سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اینستاگرام شبکه های اجتماعی کامنت های توهین آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد

 بازیگر معروف سریال پیکی‌بلایندرز زیر پست تیم ملی کامنت گذاشت.

 پاول اندرسون، بازیگر مطرح سریال پیکی‌بلایندرز، در زیر پست جدید تیم ملی برای مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه اتحاد کلباء امارات کامنت گذاشت.

این بازیگر پیش از این هم برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده بود. 

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • عکس| کامنت بازیگر انگلیسی برای مهدی قایدی!
  • کودکان قربانیان قلدری اینترنتی
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • کامنت بازیگر پیکی بلایندرز برای مهدی قائدی + عکس
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!