Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@11:15:17 GMT

لودرها زمین چمن بارسلونا را ویران کردند/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۰۷۴۰

لودرها زمین چمن بارسلونا را ویران کردند/ عکس

آفتاب‌‌نیوز :

با پایان فصل فوتبالی و آغاز تعطیلات تابستانی فصل 20-2019 اروپا، تیم‌های باشگاهی راهی اردوهای متعدد می‌شوند و فرصتی طلایی در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌گیرد تا زمین چمن ورزشگاه مجموعه خود را تعمیر کنند. ورزشگاه نیوکمپ هم از این قاعده به دور نمانده و لودرها به جان زمین چمن آن افتاده‌اند تا آن را عوض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات بازسازی و ترمیم چمن ورزشگاه نیوکمپ پیش از آغاز فصل 20-2019 لالیگا به پایان خواهد رسید. این در حالی است که بازسازی‌های با این سطح و کیفیت، جایی در برنامه هرساله ورزشگاه‌های ایران ندارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیوکمپ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی ایران دقایقی دیگر آغاز می‌شود

به گزارش خبر خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز، اجتماع مردمی قرآنی در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با حضور خانواده‌ها آغاز خواهد شد.
هم‌خوانی، اجرای سرود، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها است که تا ساعات منتهی به افطار ادامه خواهد داشت. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.
هم اکنون جمع زیادی از مهمانان اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها با پرچم فلسطین و شعار حمایت از مردم غزه وارد استادیوم آزادی می‌شوند.

سکو‌های بخش پایینی ورزشگاه آزادی در حال پر شدن از جمعیتی است که پرچم‌های ایران و فلسطین را به دست دارند. ردیف‌های طبقه دوم ورزشگاه نیز به‌مرور در حال پرشدن هستند.
برنامه با تلاوت حامد شاکرنژاد و تلاوت انشاد رضوان آغاز خواهد شد و اجرای گروه سرود نجم الثاقب و در ادامه با دعوت و تمرین همخوانی قرآن ادامه می‌یابد.
این جشن بزرگ با دعوت از حسین طاهری و اجرای نماهنگ حسن مولا ادامه می‌یابد. تلاوت تک آیه میزبانان با موضوع غزه و رجز خوانی آقای قاسمیان نیز بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود.
در آخر برنامه جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها با قرائت همگانی دعای فرج و همخوانی اسماء الحسنی به پایان می‌رسد.

«محفل» عنوان برنامه تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که امسال نیز از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی است. این برنامه با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان روی آنتن تلویزیون می‌رود.

تمام تمهیدات ترافیکی و شهری برای برگزاری این مراسم انجام شد تا خانواده‌ها به راحتی بتوانند از در این مراسم معنوی شرکت کرده و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • عکس| شرایط عجیب زمین چمن استادیوم عشق آباد
  • بزرگترین محفل قرآنی ایران دقایقی دیگر آغاز می‌شود
  • کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت (فیلم)
  • (ویدیو) کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت!
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ