Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-روزنامه کیهان در خبری نوشت: یک فعال فتنه و آشوب 78 و از افراطیون مجلس ششم، به‌عنوان مدیرعامل یک شرکت پتروشیمی (زیرمجموعه وزارت کار و رفاه) منصوب شده است.

قبلاً در گزارشی با عنوان «مشاور میرحسین و فتنه‌گر88 هم نجومی‌بگیر از آب درآمد»، به حقوق نجومی یکی از محکومین امنیتی فتنه 88 صندوق بازنشستگی کشوری (زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) به‌نام علی عرب مازار پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما ظاهراً ماجرای به‌کارگیری فتنه‌گران دیروز در سطوح میانی دولت، به همین مورد ختم نمی‌شود و اگر با دقت مجموعه مدیریت اجرایی کشور بررسی شود، بسیاری از فتنه‌گران سابقه‌دار و شناخته‌شده کشور را می‌یابیم که از سوی دولت «اعتدال» به مناصب عمدتاً «پولساز» گماشته شده‌اند.
چندی قبل روابط عمومی مجموعه پتروشیمی جم (که سهامدار اصلی آن صندوق بازنشستگی کشوری، زیرمجموعه وزارت کار است)، در بیانیه‌ای از انتصاب مدیرعامل این شرکت خبر داد. در این اطلاعیه آمده بود:
«با مصوبه هیأت مدیره شرکت پتروشیمی جم و ابلاغ مدیرعامل هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا سعیدی به‌عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم منصوب شد.»
محمدرضا (میثم) سعیدی در کنار علی‌اکبر موسوی خوئینی و فاطمه حقیقت‌جو، علی تاجرنیا، رضا یوسفیان سهمیه تشکل رادیکال عضو جبهه دوم خرداد، یعنی دفتر تحکیم وحدت بود که در جریان فتنه 18 تیر 78، نقش بسیار اساسی در تحریک و ایجاد آشوب در کوی دانشگاه تهران و بعد در خیابان‌های پایتخت داشت. به پاداش همین‌خوش‌خدمتی دفتر تحکیم وحدت به اصلاح‌طلبان در جریان فتنه تیر78 بود که دبیر این تشکیلات، علی افشاری، که جزو فتنه‌گران اصلی بود، چند ماه بعد از 18 تیر 78، به‌عنوان مسئول دانشجویی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان برای مجلس ششم برگزیده شد. بعداً در زمان تشکیل مجلس ششم، افراد فوق‌الذکر (حقیقت‌جو، سعیدی، موسوی خوئینی، یوسفیان، تاجرنیا) «فراکسیون تحکیم وحدت» مجلس را تشکیل دادند.
این گروه جزو متحصنین و استعفادهندگان در مجلس ششم و از امضاءکنندگان نامه خائنانه موسوم به جام زهر بودند. حقیقت‌جو و موسوی خوئینی مدتی بعد از کشور متواری شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام هفته آینده به طور رسمی کلید می‌خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی هنگام، با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سیستم و زیرسیستم، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) از روز شنبه (اول اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

سفارش‌گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان واحد اوره پتروشیمی هنگام، انجام شده است و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

تکمیل عملیات راه‌اندازی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام سبب افزایش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد که در کنار نقش بسزای آن در امنیت غذایی می‌تواند ارزآوری بسیار بالایی را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم