Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدیدترین جابه‎جایی پست‎های مدیریتی شهرستان کهگیلویه، مسئول شبکه بهداشت این شهرستان معارفه و از خدمات داوری مدیریت قبلی تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ در جدیدترین جابه‎جایی پست‎های مدیریتی شهرستان کهگیلویه، مسئول شبکه بهداشت این شهرستان معارفه و از خدمات کوروش داوری تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که همیشه تودیع و معارفه‎ها در حضور اصحاب رسانه برگزار می شد اما در شهرستان کهگیلویه رسم و رسوم دیگری وجود دارد وآن هم این است که برخی اوقات اینگونه مراسمات در بایکوت خبری و سکوت رسانه ای برگزار می شود.   با این اوصاف روز گذشته مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه  برگزار و دکتر طیب زادگان برمسند ریاست شبکه بهداشت کهگیلویه  نشست و از خدمات کوروش داوری قدردانی شد.   بدون تردید حضور اصحاب رسانه در جلسات برای پوشش برنامه ها و همچنین استفاده از نظرات ان ها در پیشبرد اهداف و توسعه هر جامعه ای ضروری است .   بنابر حکم صادره، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، دکتر محمدطاهر طیب زادگان را به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه منصوب کرد.
دکتر محمدطاهر طیب زادگان متخصص روانپزشکی، سوابق مختلفی از جمله رئیس مرکز بهداشت دهدشت را در کارنامه خود دارد و جایگزین دکتر کوروش داوری شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد

به گزارش خبرآنلاین،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

وبدا در خبری نوشت: دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید کند.

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888864

دیگر خبرها

  • احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بیش از دو هزار نفر از خدمات بیمارستان دیر در ایام نوروز بهره‌مند شده‌ اند
  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی
  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • سختگوی وزارت بهداشت:علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی