Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز چهارشنبه در میان استقبال گرم، پرشور و صمیمی مردم و مسئولان وارد پلدختر شد تا از نزدیک با مردم سیل زده این شهر دیدار و با مطالبات، دغدغه ها و مشکلات آنها آشنا شود.

بازدید از مناطق سیل زده سازمانی ها، دیواره ساحلی شهر پلدختر و حوزه علمیه، دیدار با طلاب و خانواده شهیدان «باشی مومنی» و «محمد باقر مومنی» و شرکت در جلسه شورای اداری و اقامه نماز ظهر و عصر از جمله برنامه های آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در این سفر مدیران دستگاههای اجرایی لرستان از جمله مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان، نماینده ولی فقیه را همراهی می کنند.

کد خبر 4663030

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری برای سخنرانی به دانشگاه جی سی شهر لاهور رفت و با استقبال رئیس و اعضای هیات علمی این دانشگاه که قدمتی ۱۶۰ ساله دارد، وارد سالن اجتماعات شد.

صدها نفر از دانشجویان، اساتید و برخی از چهره‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای پاکستان همزمان با ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت پر شور از وی استقبال کردند.

هم اکنون سخنرانی آیت‌الله رئیسی در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب در دانشگاه جی سی آغاز شده است.

رئیس جمهوری و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

آیت الله رئیسی در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

رئیس جمهوری ایران صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد و با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی