Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تنیس روی میز تهران در خصوص میزبانی از مسابقات نوجوانان کشور که فردا آغاز می شود، گفت: ورزشکاران هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنند و شرایط پذیرایی برای این ورزشکاران به صورت خاص است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا صابری، رئیس هیأت تنیس روی میز استان تهران در نشست خبری که صبح روز چهارشنبه در سالن کنفرانس فدراسیون شطرنج برگزار شد، در خصوص میزبانی استان تهران از مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان گفت: تمام تمهیدات انجام شده است که ورزشکاران هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنند و برای این مسابقات ١٥٠ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: وضعیت اسکان ورزشکاران نسبت به سال‌ها پیش خیلی متفاوت شده است. به عنوان مثال سال‌های قبل اسکان در خوابگاه‌ها بود ولی امسال تمامی ورزشکاران را در هتل مجموعه اسکان خواهیم داد و ورزشکاران هم هزینه‌ی خاصی برای خوراک خود نخواهند داد و تمامی هزینه‌ها بر عهده‌ی هیأت استان تهران خواهد بود. همچنین خدماتی مانند سینما و استخر رایگان برای آنها قرار داده‌ایم.
وی در پاسخ به این سوال که در طول سرپرستی شما آیا بدهی‌های هیأت تنیس روز میز استان تهران تسویه شده است گفت: در سال‌های اولیه ورود من به هیأت بدهی‌هایی وجود داشت و موجودی هیأت استان تهران صفر بوده است ولی اکنون تمامی بدهی‌ها پرداخت شده است و گردش مالی هیأت تنیس روی میز به ٥٠٠ میلیون تومان رسیده است.
او در واکنش به این سوال که روابط هیات استان تهران با فدراسیون چگونه است پاسخ داد: در حال حاضر رابطه‌ی ما با فدراسیون بسیار خوب است ولی در سال‌های گذشته اختلافاتی وجود داشته که خوشبختانه این اختلافات کم شده و اکنون با فدراسیون روابط دوستانه و خوبی را داریم.
صابری درباره نحوه‌ی برگزاری مسابقات نوجوانان کشور گفت: حدود ٢٠٠ نفر در این مسابقات شرکت کرده اند که ما تمامی جوانب را در نظر گرفته‌ایم. حتی قرار است برای تجلیل از برترین‌ها مراسمی با حضور تمامی قهرمانان و حتی پیشکسوتان شهر تهران و دیگر شهرها برگزار کنیم که در این مراسم هم از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

او گفت: امسال تعداد باشگاه‌های خصوصی به ٥٥ باشگاه رسیده است که این آمار در سال‌های قبل بسیار کم بود. حتی در زمان ورود من به هیأت استان تهران یک میز پینگ پنگ وجود نداشت ولی حالا دارای دو خانه هیأت شده ایم.
صابری در خصوص ورزش بانوان استان تهران تاکید کرد: امروز قاطعانه می‌توان گفت که نایب رئیس بانوان اختیار تام دارد و از ایده‌ها و برنامه‌های آنها حمایت کامل خواهد شد این در حالی است که در گذشته نایب رئیس بانوان اختیارات کامل و تام نداشت.
او در پایان گفت: هیأت استان تهران در زمینه ورزش همگانی هم پیشتاز بوده است و مردم می‌توانند تعداد میزهای پینگ پنگی که در پارک‌ها اضافه شده است را مشاهده کنند. حتی ما با کمک شهرداری‌ها هم مسابقاتی در پارک‌ها برگزار می‌کنیم که به نفرات برتر جوایز نفیسی هم اهدا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب شادگان از آزادی سه محکوم جرائم مالی غیرعمد توسط یک نیکوکار ناشناس خبر داد.

سید نادر شبیبی گفت: در آخرین روزهای سال گذشته، یک خیر ناشناس با پرداخت مبلغ بدهی سه نفر از محکومان جرائم مالی غیرعمد، موجب آزادی آنان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه مبلغ این بدهی حدود ۸۶ میلیون تومان بوده است، افزود: خیرین و مصلحین نقش مهمی ایجاد صلح و سازش در اختلافات، اخذ گذشت از شکات و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی دارند و این مشارکت مردمی ارزش زیادی در جامعه اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات کالای بی کیفیت به صفر رسیده است
  • کدام ۱۲ ورزشکار بزرگ تتو ندارند
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان