Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:18:51 GMT

بوبان: دوناروما میلان را ترک نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۱۷۶۸

بوبان: دوناروما میلان را ترک نمی‌کند

زوونمیر بوبان، مدیر بخش فوتبال آث میلان می‌گوید با وجود همه شایعات، معتقد است جیان‌لوئیجی دوناروما، سنگربان اول این تیم در میلان خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه اخیراً شایعات زیادی درباره جدایی جیان‌لوئیجی دوناروما، سنگربان شماره یک آث میلان از این باشگاه ایتالیایی منتشرشده ولی زوونمیر بوبان، مدیر بخش فوتبال میلان می‌گوید باور دارد که دوناروما در این باشگاه خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله تیمهایی که در تابستان جاری از آنها به عنوان مقاصد احتمالی دوناروما یاد شده می‌توان به پاری سن ژرمن اشاره کرد. دونارومای 20ساله با هواداران میلان رابطه پر فراز و نشیبی داشته و همیشه گزینه محبوب هواداران روسونری نبوده است. سنگربان جوان میلان حتی یک بار به دلیل بنری که هواداران علیه او نمایش داده بودند به گریه افتاده بود.

 

 

اما حالا زوونمیر بوبان، مدیر بخش فوتبال آث میلان می‌گوید دوناروما در این تیم خواهد ماند هر چند بوبان می‌پذیرد که اگر خود دوناروما تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، شرایط ممکن است تغییر کند.

 

بوبان در این باره گفت:" پائولو مالدینی قبلا گفته بود ما خوشحالیم که دروازه‌بانی داریم که می‌توان گفت بهترین دروازه‌بان دنیا است. دوناروما بدون شک بااستعدادترین دروازه‌بان جوان دنیا است".

 

مدیر بخش فوتبال میلان در ادامه گفت:" در حال حاضر باید بگویم او در میلان می‌ماند. البته این ممکن است تغییر کند ولی او تا کنون نگفته که باشگاه را ترک خواهد کرد".

 

دوناروما در سال 2013 و در 14سالگی به میلان پیوسته و تا کنون 164 بازی برای این تیم انجام داده است.  

 

جان لوئیجی دوناروما آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات