Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهدوی کارشناس میز موسیقی «سلام صبح بخیر» امروز میزبان استاد نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر بود.

مشایخی در این برنامه، درباره نخستین تجربه بازیگری اش گفت: «سامورایی در برلین» شخصیتی داشت که به من گفتند براساس تو آن را نوشته ایم و من اولین تجربه بازیگری ام را انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان ژوله، فرخ نژاد و مظلومی خیلی به من کمک کردند تا خوب بازی کنم.

وی درباره موسیقی خوب اظهار کرد: اعتقاد من این است موسیقی که فقط زیبا است، کافی نیست. موسیقی از ابزاری استفاده می‌کند که خیلی بهتر می‌شود با آن افکاری را انتقال داد که به سادگی با زبان نمی‌شود.

او در پاسخ به اینکه چطور باید گوشمان را برای شنیدن موسیقی خوب تقویت کنیم، اظهار کرد: بهتر است سراغ موسیقی برویم که در زندگی ما الهام بخش است. آن موسیقی خوب است که مرا تغییر بدهد؛ چون ابزارش را در اختیار دارد و می‌تواند انسان را تغییر بدهد.

فرزند زنده یاد مشایخی ادامه داد: دیروز یکی از زیباترین روز‌های زندگی ام بود؛ یک دختر ۱۲ ساله مادرش را مجبور کرده پیش من بیاید، چون می‌خواهد رهبر ارکستر شود. این واقعا امیدوار کننده است و به نظر یک پیشرفت اجتماعی در ایران در حال رخ دادن است.

مشایخی تاکید کرد: موسیقی از تنوع و تکرار تشکیل شده که برای ما گذشت زمان را تداعی می‌کند. قطعی‌ترین چیزی که ما داریم،گذشت زمان است و حس این با موسیقی امکان پذیر است.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کوین یامگا مدافع - هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر در برخورد با یکی از بازیکنان این تیم از ناحیه چشم دچار مصدومیتی شدید شد. او که یکی دو بار جراحی کرده است، نمی‌تواند استقلال را تا پایان فصل همراهی کند. یامگا که یکی از بازیکنان باکیفیت استقلال در دو سه فصل اخیر بوده است، این روزها با وجود پانسمان شدن یکی از چشم‌هایش در تمرینات آبی‌پوشان حضور دارد.

به نقل از تسنیم محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896330

دیگر خبرها

  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • هفت اختراعی که زندگی شهری را تغییر داد
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن