Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس صبح چهارشنبه در محور میامی-شاهرود به پلیس‌راه گزارش شد، ابراز داشت: این اتوبوس از مشهد به تهران در حال تردد بود که به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده دچار این حادثه شد.

وی بابیان اینکه خوشبختانه آسیب جدی به کسی وارد نشد و این حادثه فوتی نداشت، افزود: تنها مجروح حادثه خانم باردار ۳۰ ساله‌ای بود که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه علت ۶۰ درصد حوادث رانندگی خستگی و خواب‌آلودگی راننده است، ابراز داشت: به رانندگان توصیه می‌شود بعد از هر دو ساعت رانندگی یک ربع استراحت حتماً داشته باشند و از رانندگی باحالت نیمه هوشیاری به‌طور جد پرهیز کنند.

کد خبر 4663074

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رسول قنبری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این حادثه سه خودرو هایما، پژو پارس و پژو ۲۰۶ که در محور مواصلاتی برازجان به سمت گناوه و مسیر بالعکس شامگاه شنبه در تردد بودند به علت سبقت غیرمجاز به‌شدت به هم برخورد کردند.

جانشین پلیس راه بوشهر افزود: در این تصادف متأسفانه ۲ نفر فوت کردند و ۳ نفر مصدوم شدند

وی گفت: در این حادثه راننده خانم ۲۰۶ در محل تصادف فوت می‌کند و راننده پژو پارس به سبب شدت جراحت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به اینکه ۳ نفر در خودروهای یاد شده مصدوم شدند، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

وی گفت: محور ساحلی گناوه به بوشهر و بالعکس از نقاط حادثه‌خیز است که عملیات ایمن‌سازی آن در دست اجراست.

سرهنگ قنبری بیان کرد: رانندگان در محور ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

کد خبر 6077640

دیگر خبرها

  • انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه _ سرو
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • ◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ کشته و ۷۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • احتمال یکطرفه شدن محور کندوان
  • احتمال یکطرفه شدن تردد در محور کندوان