Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:40:52 GMT

واکنش واعظی به پخش سریال گاندو

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۲۹۵۴

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس گفت: توقیف نفت‌کش کار اشتباهی بوده و یک‌راهزنی است و ما هم محکوم‌کردیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: نقش پلیس خوب یا بد برای فرانسه در برجام خیال‌پردازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه کشوری بوده که در مذاکرات حضور داشته است. طبیعی است که این کشور نگرانی‌های امنیتی بیشتری از آمریکا داشته باشد.

وی افزود: آن‌ها عزم ایران را دیدند و برای همین تلاش می‌کنند به راه‌حلی برسند تا برجام بماند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درخصوص موضوع توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس تصریح کرد: توقیف نفت‌کش کار اشتباهی بوده و یک‌راهزنی است و ما هم محکوم‌کردیم.

واعظی در پاسخ به این سوال که با توجه به تنش‌های اخیر آیا انگلیس از برجام خارج خواهد شد یا خیر؟ گفت: خیر ارتباطی با برجام ندارد.

وی همچنین تاکی کرد: مکانیزم ماشه در بجام رخ نخواهد داد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره پخش سریال گاندو نیز گفت: گاند‌و را ندیدم، اما مردم و مسئولان تماس گرفتند و گلایه کردند که سناریو‌سازی می‌شود. ما عادت کردیم که در برنامه‌های مختلف صداوسیما برخورد جناحی و حزبی نسبت به دولت وجود داشته باشد.

واعظی افزود: اینکه سریالی ساخته می‌شود مشکلی نیست، اما خب وقتی نویسندش می‌گوید ۸۰ درصدش تخیل است، این چه معنی می‌دهد؟ سوال ما این است که چرا حقیقت را به مردم نمی‌گویند. چرا ذهن مردم را به موضوعات مختلف مشغول می‌کنند؟

واعظی ادامه داد: گروهی که برای ما گزارش نوشتند، گفتند جایگاه قوه قضاییه هم در این سریال تنزّل داده شده و شورای عالی امنیت ملی را نیز تنزل داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک واعظی گاندو نازنین زاغری جیسون رضائیان تب کریمه کنگو زلزله سه شنبه های بدون خودرو دیه زن و مرد جنگل های هیرکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، امروز چهارشنبه در نشست هیئت دولت، با توجه به سفر اخیر آقای رئیسی به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد، اظهار داشت: معمولا رویداد‌هایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین‌المللی دارد، موجب می‌شود که مقامات کشور‌ها سفر‌های کاری خود را لغو کنند یا به تأخیر بیاندازند، اما رئیس جمهور کشورمان با آرامش کامل، به سمنان سفر کرد و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

مخبر، همچنین با توجه به سفر رئیس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اخیر، پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی به عنوان نماد سلطه جهانی، داد و آقای رئیسی، هم‌اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین‌المللی هستند که این اقتدار، به علت اعتماد و اتکاء نظام به مردم در برابر دشمنان است.

معاون اول رئیس جمهور، همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال، نیازمند راه‌اندازی نهضت تولید در کشور است، گفت: برای تحقق شعار سال، باید در همه دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها، تقسیم کار و برنامه‌ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستا‌ها و فعال شدن همه آحاد جامعه، انجام شود.

مخبر اظهار داشت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها (کمک نوآوران) و نخبگان، حداکثر استفاده، انجام و آموزش‌های به‌روز و کاربردی به نیرو‌های کار، ارائه شود.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به برگزاری کنکور (آزمون) سراسری روز ۷ اردیبهشت، تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای برگزاری بهتر کنکور (آزمون) سراسری، برنامه‌ریزی و مراقبت کنند تا این رقابت علمی به خوبی برگزار شود.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!