Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 حضرت امام حسین (علیه‌السلام) مراسم جشن و مولودی خوانی به مناسب فرارسیدن دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (علیه‌السلام) با حضور معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) و جمعی از رزمندگان این یگان عملیاتی در محل لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام و والمسلمین سید امیدعلی موسوی، مسئول امور روحانیون لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت مباحثی را درباره اخلاق مداری و امور خانواده بیان کرد.

در ادامه کاروان سفیران کریمه خادمین حرم، متشکل از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور در بین رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (س) را به گردش درآورده و حاضرین نیز با نیت‌های مختلف حاجت‌های خود را با خواهر حضرت امام رضا (علیه‌السلام) در میان گذاشتند.

در خلال این مراسم حجت‌الاسلام و والمسلمین سید محمد جوادی نماینده آستان مطهر حرم حضرت معصومه مطالبی را درباره فضائل اهل‌بیت (ع) بیان کرد و یاسر محمدی از مداحان اهل بیت به مناسب فرارسیدن اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (علیه‌السلام) به مولودی خوانی پرداخت.

همچنین پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (س) از طرف نمایندگان آستان آن حضرت به رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده با اشاره به ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر بیان کرد: مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱:۳۰ با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: مراسم احیای دومین شب از لیالی پرفضیلت قدر در حرم بانوی کرامت نیز با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج حسن شالبافان و سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به برنامه حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در سومین شب از لیالی قدر گفت: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج مهدی سلحشور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی میرباقری برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: ویژه برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر به صورت زنده از شبکه استانی قم و شبکه دوم سیما به روی آنتن می‌رود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا شب قدر از هزار ماه با ارزش‌تر است / چه کار کنیم حقیقت لَیلَةُ ٱلقَدرِ را درک کنیم؟
  • محل استقرار شب زنده داران شب‌های قدر در حرم بانوی کرامت اعلام شد
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصاویر
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصویر
  • مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در روستای خان آباد + فیلم