Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

زبیر نیک نفس اظهار داشت: ذوب آهن سه هفته خوب بدنسازی را پشت سر گذاشه و تمریناتش با نظم و انسجام خیلی خوبی پیش می رود.

وی در خصوص شرایط این تیم بیان داشت: فصل گذشته شرایط مطلوبی نداشتیم که از اواسط راه آقای منصوریان به ما اضافه شد و توانست تیم را زیر و رو کند. قدری زمان برد تا هم آقای منصوریان بازیکنان را بشناسد و هم بازیکنان با تفکرات او آشنا شوند و پس از آن بود که هیچ تیمی جلودار ما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم ذوب آهن تصریح کرد: وقتی تیم فصل گذشته خوب نتیجه گرفت، سرمربی و مدیر باشگاه با درایت شان توانستند شاکله تیم را حفظ کنند و به این ترتیب ذوب آهن به ثبات رسید. این ثبات در کنار رفاقتی که بین بازیکنان موج می زند، رمز های موفقیت ما در نیم فصل دوم فصل گذشته و همچنین فصل آینده خواهد بود.

نیک نفس اضافه کرد: به شخصه بسیار امیدوار هستم که فصل آینده ذوب آهن در کورس قهرمانی قرار داشته باشد. همه بازیکنان ذوب آهن به این موضوع امیدوارند و برای این هدف تلاش می‌کنند.

وی در خصوص حضور این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: از آنجایی که تنها نماینده ایران در این مسابقات هستیم مسئولیت مان بسیار سنگین است. گرچه تیم ما این پتانسیل را دارد که حتی به فینال آسیا هم برسد، اما نباید از الان به این موضوع فکر کنیم. باید بازی به بازی فکر کنیم و قدم به قدم پیش برویم.

بازیکن سبزپوشان با اشاره به قدرت تیم آنالیز این باشگاه گفت: نباید از نقش آنالیزورهای ما در موفقیت های ذوب آهن و به خصوص موفقیت های آسیایی به راحتی گذشت. تیم آنالیز ما اشراف خوبی به تیم های عربی دارد و اطلاعات بسیار دقیقی در اختیار کادر فنی قرار می دهد که این اطلاعات در موفقیت های ما بی تاثیر نیست.

وی با اشاره به جدایی سه بازیکن کلیدی این تیم گفت: رشید مظاهری، سید محمد حسینی و اوساگونا از تاثیرگذار ترین بازیکنان ما بودند. اما حتماً بازیکنان دیگر ما جای خالی آنها را پر می کنند. صادقی و بهزادی دروازه بان های خوبی هستند و در خط میانی هم بازیکنان خوبی داریم که بتوانند جای حسینی را پر کنند. در خط حمله هم یک مهاجم خارجی دیگر مثل اوساگونا و شاید هم با کیفیت تر از او به خدمت خواهیم گرفت تا در آسیا موفقیت های مان را تکرار کنیم.

نیک نفس با اشاره به نقش پررنگ بازیکنان باتجربه و به خصوص حدادی فر تاکید کرد: همه بازیکنان و از جمله خود من عاشق قاسم هستیم و او نقش زیادی در هماهنگی و یکدلی بازیکنان دارد. حدادی فر یک کاپیتان واقعی است.

هافبک ذوب آهن در خاتمه با اشاره به نقش هواداران این تیم گفت: شاید تعداد هواداران ما نسبت به خیلی تیم ها کمتر باشد، اما آنها با کیفیت بالایی از تیم خود حمایت می کنند. امیدوارم موفقیت های ما باعث شود بر تعداد هواداران هم اضافه شده و با شدت بیشتری تیم را حمایت کنند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان زبیر نیک نفس لیگ برتر فوتبال ایران علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد

رئیس جمهور گفت: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، بهژنرال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

کد خبر 747090

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار