Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@19:58:06 GMT

راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۳۹۳۲

صراط:

محمد کبیری (معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) درباره راه‌اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون گفت: برای اولین بار با راه‌اندازی این سامانه امکان نظارت هوشمند بر تعاونی‌ها ‌میسر شد که به کمک این سامانه اعضای تعاونی‌ها می‌توانند عملکرد هیئت‌مدیره و مجامع تعاونی‌ها را رصد کنند تا تخلفاتی که پیش از این اتفاق می‌افتاد، متوقف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نبض بازار وی در ادامه اظهار داشت: همچنین با امضای تفاهمنامه راه‌اندازی صندوق ریسک‌پذیر (vc) راه‌اندازی صندوق‌های ریسک‌پذیر به منظور تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و نوآور در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس قرار است خط مالی مناسب برای تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان اختصاص یابد.

کبیری تاکید کرد: با رونمایی از سامانه تامین مالی خرد تضمین شده و‌ در این طرح با هدف حمایت از طرح‌های خلاقانه و دانش‌بنیان با کارمزد اندک، تامین مالی طرح های فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به توزیع عادلانه ثروت، سرمایه خرد مردم به جای پس‌انداز در بانک‌ها در طرح‌های خلاقانه سرمایه‌گذاری شده و با توجه به میزان سهام، سود مطلوبی را نصیب افراد کند و صندوق نیز برای اعتمادسازی اصل سرمایه را تضمین می‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت کار و رفاه بازار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن ظهیرنژاد افزود: این تعداد کنتور هوشمند ، با وجود مشکلاتی از جمله ، هزینه بالای خرید کنتور ، عدم توانایی و استطاعت مالی کشاورزان ، خرده مالکی بودن اراضی و سایر مشکلات در تامین منابع مالی ، نصب و راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد کنتور طی سال گذشته نصب شده است.

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال