Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@13:09:51 GMT

فریب چالش‌های تلگرامی را نخورید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۴۹۳۶

فریب چالش‌های تلگرامی را نخورید

خبرگزاری میزان- رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در خصوص چالش‌های شبکه‌های اجتماعی، به شهروندان هشدار داد: مراقب باشید کلاهبرداران روزانه ده‌ها کانال، گروه و صفحه در شبکه‌های اجتماعی با نام‌هایی همچون چالش تلفن‌همراه، چالش عکس کودکان و ... با وعده‌های جوایز فراوان راه اندازی می‌کنند. تاریخ انتشار: 14:38 - 19 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۲۲۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "علی کریمی" رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: افراد کلاهبردار اقدام به راه اندازی کانال، گروه و صفحه با عنوان چالش موبایل سامسونگ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام نموده و با وعده جوایزی همچون گوشی‌های پیشرفته کاربران به شرکت در چالش ترغیب می‌کنند.

وی افزود: فرد کلاهبردار از شرکت کننده‌ها مبلغی برای شرکت در مسابقه را تقاضا می‌کنند و پس از شروع چالش مبالغی جهت بالابردن بازدیدکننده‌های چالش‌های ارسالی دریافت کرده و سپس بصورت کامل کانال را حذف و یک کانال جدید ایجاد می‌کنند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در انتها در صورت اعتراض شرکت کنندگان مدیر کانال اقدام به فحاشی و بلاک نمودن آن‌ها می‌کند.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه هشدار داد: کاربران به اینگونه چالش‌ها در شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند، زیرا بیشتر این مسابقات و چالش‌ها کلاهبرداری بوده و هیچ کالایی ارسال نمی‌گردد، از سوی دیگر، چون مبالغ شرکت در چالش کم می‌باشد قربانیان اقدام به شکایت نمی‌کنند که این خود باعث کلاهبرداری‌های بیشتر می‌شود لذا شهروندان در صورت مال باخته بودن حتماً اقدام به شکایت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فتا تلگرام کرمانشاه چالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر مرگ؛ این گیاهان را دیگر نخورید

به گزارش همشهری آنلاین، رویش گیاهان و قارچ‌ها در دشت‌ها، مراتع و مناطق کوهستانی در بهار هر سال مردم را در این فصل به این مناطق می‌کشاند و البته باعث مسمومیت بسیاری از آنها هم می‌شود.

علت این امر ناآشنایی بعضی از مردم یا نداشتن اطلاعات کافی درباره این گیاهان است و باعث می‌شود گونه‌های خطرناک را با گونه‌های خوراکی اشتباه بگیرند و مسموم شوند که بعضا همین باعث مرگ آنها هم می‌شود.

کد خبر 845354 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها گیاهان دارویی خبر مهم قارچ پزشکی مسمومیت

دیگر خبرها

  • خطر مرگ؛ این گیاهان را دیگر نخورید
  • شهادت یکی دیگر از برادر زادگان اسماعیل هنیه
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • تعطیلی موقت تردز در ترکیه