Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندوی ایران نخستین مبارزه خود در بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۹ دانشجویان جهان را با برتری پشت سر گذاشت.

با گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، آرمین هادی پور تنها نماینده ایران در روز دوم پیکارهای تکواندوی قهرمانی یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۱۹ در ناپل ایتالیا، نخستین مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی پور در اولین مبارزه و در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر هائویو از چین تایپه با نتیجه نزدیک ۱۶ بر ۱۴ به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

روز گذشته میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم به مدال طلا رسید اما مهران برخورداری و زهرا شیدایی با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

این مسابقات ۲G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یونیورسیاد ۲۰۱۹ ناپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال