Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران گفت:با توجه به نگاه ویلموتس ممکن است به این صورت باشد که خودش از فدراسیون خواسته این شرایط فراهم شود که آنها یکسری بازیکن جوان را معرفی کنند تا او به عنوان یک تیم پشتوانه از این جوان‌ها شناخت پیدا کند.به گزارش بلاغ،مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار  درخصوص لیست جدید بازیکنان تیم ملی گفت: انتشار این لیست به نظر من ماهیت خوبی دارد و کار بدی نیست اما قاعدتاً این لیست از طرف ویلموتس انتخاب نشده است چون او شناختی روی نفرات لیست ندارد و به نظر می‌رسد بیشتر انتخاب فدراسیون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این کار ایرادی هم ندارد. یکسری بازیکن جوان در این لیست هستند و می‌توانند در فضای اردویی قرار بگیرند و از طرف دیگر ویلموتس هم می‌تواند از فوتبال ما شناخت بیشتری پیدا کند.

وی افزود: زمانی که ویلموتس آمد، ما بازی‌های آنچنانی در لیگ نداشتیم و در واقع او خودش تمام این نفرات را ندیده که بخواهد آنها را انتخاب کند. من فکر می‌کنم با توجه به نگاه ویلموتس ممکن است به این صورت باشد که خودش از فدراسیون خواسته  این شرایط فراهم شود که آنها یکسری بازیکن جوان را معرفی کنند تا او به عنوان یک تیم پشتوانه از این جوان‌ها شناخت پیدا کند. این مسئله نشان می‌دهد او به دنبال جایگزین کردن بازیکنان و پیدا کردن نفرات جدید است. با محک زدن این جوانان فوتبال ما چیزی از دست نمی‌دهد و این فضا باعث می‌شود که بازیکنان جوان بتوانند خودشان را به تیم ملی بزرگسالان نزدیک کنند.

هافبک اسبق تیم ملی در مورد اینکه اکثر نفرات این لیست، بازیکنان زیر 25 سال هستند و برخلاف گذشته می‌توانند شرایط حضور همزمان در تیم امید و بزرگسالان را داشته باشند، گفت: قطعا ما نیاز به جوانگرایی در سطح ملی داریم. بازیکنانی هستند که در مرز بازنشستگی قرار دارند و قطعاً سرمربی باید به تغییر نسل تیم ملی نگاهی داشته باشد. این تیم بازی خاصی ندارد و معتقدم این نفرات انتخاب شده‌اند که سرمربی تیم ملی بیشتر روی شرایط فوتبال ما و بازیکنان آن شناخت پیدا کند تا از دل این تمرینات بازیکنانی را برای تیم ملی در نظر بگیرد. در فوتبال روز دنیا هم متداول است که تیم‌های دیگری را انتخاب می‌کنند و محک می‌زنند تا به آن چیزی که می‌خواهند برسند. در مجموع من فکر می‌کنم هدف اصلی تیم ملی جوانگرایی است و می‌شود چند بازیکن را از این روش به تیم ملی اضافه کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آینده تیم‌ملی را با تفکرات ویلموتس چگونه می‌بیند، گفت: او مربی جوانی است و دیدگاه تهاجمی بهتری نسبت به کی‌روش دارد. کی‌روش واقعاً خدمات زیادی به فوتبال ما داشت و ساختار درستی ایجاد کرد، شرایط خوبی را به وجود آورد و تیم ما را از نظر بین‌المللی شناخته شده کرد. ویلموتس می‌تواند از این شرایط، استفاده بهینه کند. او تیم خوبی را که با تفکرات حرفه‌ای ساخته و پرداخته شده در اختیار دارد. با این حال هر مربی یک فلسفه کاری دارد و با توجه به فلسفه کاری ویلموتس، تیم ملی ما با او تهاجمی‌‌تر خواهد شد که امیدواریم این اتفاق بیافتد. تیم ایران با کی‌روش در فاز دفاعی قدرتمند بود اما در فاز هجومی مشکلاتی داشت، حالا با آمدن ویلموتس امیدواریم بازی زیبا هم در کنار نتیجه‌گیری تیم ملی‌مان دیده شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!