Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@11:22:29 GMT

موهای شما بهترین آگهی ماست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۵۷۶۷

موهای شما بهترین آگهی ماست

صراط:

اگر مشکل کم پشتی مو و یا طاسی سر را دارید با گرفتن مشاوره های مناسب برای رویش مجدد و کاشت موهای از دست رفته تان میتوانید چندین سال جوانتر و جذابتر شوید و همچنین اعتماد به نفس خود را بیشتر نمایید. بی شک بهترین روش برای درمان طاسی و کچلی کاشت مو میباشد.

کلینیک زیبایی ایران نوین

کلینیک پوست و مو ایران نوین با توجه به اینکه طی چند سال سابقه درخشان در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو کاشت مژه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را دارد توانسته کارنامه خوبی را در این زمینه به جا بگذارد و رضایت مشتری توانسته به بزرگ سازی و برندسازی کلینیک ایران نوین کمک نماید.

از مشاوره های رایگان کلینیک ایران نوین استفاده نمایید تا به شما در کاشت مو کمک نماییم.

کاشت مو

موها نقش بسیار موثر و کلیدی در زیبایی و جوانی افراد دارند. از دست رفتن بخشی از موها و ریزش شدید موهای سر می تواند از عوامل کاهش اعتماد بنفس آن ها باشد. برای درمان ریزش موی شدید و طاسی سر ، روش های مختلفی پیشنهاد شده است. استفاده از روش های خانگی و سنتی می تواند تا حدی مشکل کاهش حجم موها را بهبود ببخشد . البته اگر این طاسی و کم پشتی موها گسترده و وسیع باشند باید حتما به کلینیک های زیبایی کاشت مو مراجعه کرد و از خدمات آن ها استفاده نمود.

روش های مختلف کاشت مو

متخصصان زیبایی با مطالعه و تحقیق در مراکز درمانی معتبر ، به روش های مدرن و کم خطر در جهت کاشت مو رسیده اند ، از جمله این روش ها می توان به روش sut کاشت مو و روش fut کاشت مو و روش fit  کاشت مو و روش fci کاشت مو یا روش bht کاشت مو اشاده کرد. البته مزایا و معایب هر کدام از روش ها متفاوت خواهد بود و با توجه به شرایط بدنی و میزان ریزش موها و فولیکول های سر بیمار تعیین خواهد شد.

کاشت مو در کلینیک معتبر

می توان گفت عمل کاشت مو ، عملی نسبتا گران قیمت به حساب می آید و باید زیر نظر متخصصین زیبایی خبره و باتجربه و در محیطی کاملا بهداشتی و استریل انجام شود تا عوارض و مشکلات ناشی از این عمل به حداقل برسد. متقاضیان کاشت مو باید در پیداکردن کلینیک کاشت مو دقت لازم را داشته باشند.

کاشت ابرو

ابرو نیز مانند موی سر از مهمترین عناصر در زیبایی صورت میباشد که امروزه بدلیل بیماری های مختلف ، سن ، عوامل ارثی و استفاده از داروهای خاص ممکن است این زیبایی به خطر بیافتد.

اما اگر به هردلیلی ابروها به طور کامل و یا بخشی از آن از بین رفت راه و روش هایی برای برگرداندن زیبایی ابرو بصورت مصنوعی و طبیعی وجود دارد که از جمله آنها میتوان به تاتو (تتو) ، کشیدن مداد و کاشت ابرو اشاره کرد.

از بهترین روش ها برای برگرداندن موهای از دست رفته در ناحیه ابرو ، کاشت ابرو میباشد که بدلیل اینکه فقط با یکبار عمل کاشت ابرو میتوان از شر روش های دیگر خلاص شد به نسبت هزینه بر تر میباشد. که مطمعن باشید این هزینه برای کیفیت و ماندگاری بیشتر میباشد.

تعریف کاشت ابرو

به برداشت مو از نواحی بدن که متناسب برای انجام عمل کاشت ابرو میباشند که معمولا این نواحی از سر میباشد که دچار ریزش مو نشده و احتمال اینکه ریزش مو مجدد صورت گیرد که پشت سر و ناحیه پشت گوش بهترین قسمت میباشد را با روش های FIT  ، FUT  و ... برداشت و قرار دادن فولیکول های مو در ناحیه ابرو که معمولا طی دو مرحله انجام میشود ، یعنی ابتدا یکی از نیمه های صورت و در صورت رضایت مشتری و درخواست کننده نیمه بعدی کاشت انجام میشود ، کاشت ابرو گویند.

پیوند مو

پیوند مو مانند کاشت مو از یک معنی برخوردار میباشد ولی به این دلیل پیوند مو گفته میشود که در واقع موهای برداشته شده از ناحیه پشت سر را به قسمت کم پشت را پیوند داده میشود.

 

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری راجب  به کاشت مو ، روش های کاشت مو ، قیمت کاشت مو دارید به صفحه کاشت مو ، صفحه کاشت ابرو و صفحه پیوند مو کلینیک ایران نوین مراجعه نمایید و یا باشماره 021-22221000 تماس بگیرید .

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ریزش مو کاشت مو کلینیک زیبایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)

روی شیشه این ماست به جای استفاده از لیبل‌های مرسوم، نام گاوهایی که در تولید این ماست نقش داشته‌اند نوشته شده. این ایده مستقیم عواطف و احساسات مخاطب را نشانه گرفته و باعث می‌شود که مخاطب ارتباط خوبی با محصول برقرار کند.

 همچنین مصرف‌کننده حس می‌کند این ماست در یک مزرعه سنتی و روستایی تولید شده، جایی که همه چیز طبیعی و ارگانیک است و مزرعه‌دار ارتباط خوبی با دامهایش داشته، آنقدر که روی آن ها اسم‌های قشنگی گذاشته، پس این مزرعه جایی است گاوها دچار درد و رنجِ تولید صنعتی نمی‌شوند!

منبع: خلاقیت بدون مرز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!