Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی سالروز اقامه اولین نماز جمعه و چهلمین سالروز تشکیل نهاد مقدس نماز جمعه در ایران اسلامی در شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس،جلسه هماهنگی سالروز اقامه اولین نماز جمعه و چهلمین سالروز تشکیل نهاد مقدس نماز جمعه در ایران اسلامی در شهرستان کنگان که این جلسه به پیشنهاد دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه کنگان با حضور امام جمعه معزز شهرستان کنگان و بخش سیراف و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان

همزمان با هفتمین روز از فروردین مصادف با ۱۵ رمضان المبارک و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان، عضو هیئت امناء و مسئول گروه تحقیق ستاد دیه و رئیس بازداشتگاه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: چه نیکو است که در چنین شبی که شب میلاد کسی است که بخشندگی از ویژگی‌های بارز آن حضرت است همه دور هم جمع شده اید تا با کمک‌های خود گره از کار نیازمندان باز کنید.

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مددجو از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها ۳۴۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان بوده و مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در قالب قبولی اعسار، آورده مددجو و گذشت رضایت مندانه از این مبلغ کسر گردیده و با پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۸۵ مددجو فراهم گردید که از این تعداد ۷ مددجو اهل شهرستان ابرکوه بودند.

در ادامه این آیین شیخ تقی فتاحی امام جمعه شهرستان ابرکوه و حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است اجرای سرود، نمایش و پخش کلیپ‌های ستاد دیه استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن گلریزان بود و در آخر این آیین از عوامل اجرایی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند