Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار بوشهر گفت: تولید کننده گان حجاب و عفاف توسط مسئولین باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازاریابی خوبی برای عرضه کالاهای آنها صورت بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ نمایشگاه حجاب و عفاف با همکاری معاونن امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و جمعی از تولید کننده گان و فعالین حوزه حجاب و عفاف در مجتمع فرهنگی و هنری ۹دی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه از ۱۹ تیر تا ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ خدمات به علاقه مندان ارائه خواهد کرد و علاقه مندان می توانند از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.

باید از تولیدکننده گان حجاب و عفاف حمایت شود

ابراهیمی معان توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: بر اساس تاکیدات دین در حوزه حجاب و عفاف برای زنان بازدارنده نیست بلکه در خلقت انسان است که زنان و مردان هر امت باید آن را حراست کنند.

معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: قابلیت های حوزه حجاب باید براساس سلایق مختلف تنظیم و در اختیار همه قشرهای جامعه قرار بگیرد.

ابراهیمی افزود: تولید کننده گان حجاب و عفاف توسط مسئولین باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازاریابی خوبی برای عرضه کالاهای آنها صورت بگیرد.

وی بیان کرد: امروز نمایشگاه حجاب و عفاف افتتاح شد که باید این نمایشگاه در فضاهای دیگر نیز در اختیار شهروندان قرار بگیرد و ظرفیت تولیدکننده گان مورد استفاده قرار بگیرد.

در حوزه حجاب مردان هم مخاطب هستند

عباس برزگرزاده مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این مراسم گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف نمایشگاه برنامه هایی از ۱۵ تیر آغاز شده است و تا روز ۲۱ تیر ماه در کل استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب کارگاه هایی در ادارات برگزار خواهد شد که بیشتر به موضوع عفاف پرداخته می شود.

برزگرزاده افزود: امسال بیشتر به فرهنگ سازی در حوزه عفاف توجه شده است تا بتوانیم مفهوم این کلمه در جامعه نهادینه کنیم.

وی بیان کرد: مردتن نیز باید مانند زنان در حوزه حجاب و عفاف مخاطب باشند و چشم های خود را از برخی موارد نگه دارند.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یک‌ساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب‌وکارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، ‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تأکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • گزارش تصویری | تجمع بزرگ اصناف و بازاریان تهران در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • حمایت دستگاه قضائی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • وزیر فرهنگ در صف اول دفاع از حجاب و عفاف