Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ پیش از ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب نشست ویژه بانوان شاغل در استانداری به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان و با حضور حجت الاسلام حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در این نشست کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تبریک اعیاد دهه کرامت،به نقش زنان در حوزه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطالعات انجام شده در مباحث کلان نشان داده که اعتماد به زنان و اعطای مسئولیت به آنان نتایج بهتری را به دنبال دارد،تصریح کرد: رعایت قانون و سلامت اخلاقی،اقتصادی و اجتماعی از دیگر دستاوردها در حوزه مدیریت بانوان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر لزوم ارائه پیشنهاد و انتقاد از سوی کارمندان در جهت افزایش بهره وری در محیط کار خاطرنشان کرد:در صورت امکان انتقادات و انعکاس کاستی ها همراه با ارائه راهکارهای عملی باشد.

مهارت افزایی ، افزایش بهره وری ،ارتقاء سطح رفاهی و توجه به سلامت روانی کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست حجت الاسلام حجازی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به بیان فضایل رفتاری امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پرداخت.

وی انتصاب بانوان در جایگاه مدیریتی گیلان را جهشی مثبت در حوزه سیاست خواند و افزود: توجه به توانمندی بانوان و بهره گیری از توان مدیریتی آنان با روند مطلوبی را در گیلان دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان خاطرنشان کرد: بانوانی که در سطوح مدیریتی قرار دارند الگوی رفتاری دیگر بانوان جامعه محسوب می شوند که در کنار رعایت عفاف و حجاب،نقش موثری در روند توسعه کشور ایفا می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصادی و سیاسی جامعه حضرت معصومه خانواده زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

اسدالله عباسی در نشست ستاد حجاب و عفاف با بیان اینکه براساس باور‌های دینی و مذهبی رعایت حجاب و عفاف تکلیفی شرعی است افزود: برای اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بهای سنگین مادی و معنوی پرداخت شده است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت کانون‌های فرهنگی تصریح کرد: حریم‌ها در اسلام مشخص و تعیین شده است و دستگاه‌های اجرایی بر اساس ضوابط و نقشی که دارند در این بخش فعال باشند.
استاندار به نقش رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: از شیوه‌ها و روش‌های نوین جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بهره گرفته شود.
آقای عباسی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف ترویج عفاف و حجاب از افراط و تفریط در این حوزه پرهیز شود افزود: گردشگر پذیر بودن گیلان نباید سبب جولان فرهنگ غربی باشد و ما با اقتدار از فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم در گیلان هنجار شکنی صورت گیرد و با اقتدار تا پاک سازی کامل فرهنگ غربی ایستاده ایم گفت: به همه مسئولان و فرمانداری‌ها و همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود که در اجرای هر چه بهتر این طرح با همدلی فعال باشند تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم.
در پایان هریک از مدیران حاضر در این نشست گزارش عملکرد خود را در حوزه مقابله با بد حجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • دانش‌ بنیان شدن کشاورزی در گرو باور به نقش محوری روستاها است
  • ضرورت بهره گیری شیوه های نوین در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است
  • نقش و اهمیت بانوان در سینمای ایران
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند