Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@08:08:19 GMT

از آفتابی شدن سیف و گاندودر پاستور

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۶۳۳۶

از آفتابی شدن سیف و گاندودر پاستور

اخبار و حاشیه‌های جلسه امروز هیئت دولت را در این گزارش بخوانید.

به گزارش مشرق، صبح امروز چهارشنبه 19 تیرماه جلسه هیئت دولت به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: فیلم/ روحانی خطاب به اروپا: نگران نباشید روحانی:  توقیف کشتی نفتکش ایرانی کاری احمقانه بود

پس از پایان جلسه برخی از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور با خبرنگاران حاضر در حیاط پاستور گفت‌گو کردند که در متن زیر گزارش کامل آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش مهمترین اخبار مطرح‌شده در حاشیه هیئت دولت را مشاهده می‌کنید:

** ظریف: مکانیزم ماشه قابل اجرا نیست/ توقیف نفتکش ربطی با مبادله نازنین زاغری ندارد

وزیر امور خارجه که در چند هفته اخیر در جمع خبرنگاران در حیاط پاستور حاضر شده، درباره مسائلی مانند ایسنتکس و نشست شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای کشورمان سخن گفت. وی درباره توقیف نفتکش کشورمان توسط انگلیس خاطرنشان کرد: اقدامی که اخیرا انگلیس انجام داده نقض تعهدشان  است چون این کار از طرف آمریکا بوده  و برای اجرای تحریم نفتی ایران انجام داده است و ارتباطی به سوریه ندارد.

** حضور سیف در نهاد ریاست جمهوری

ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی که سال گذشته از این سمت برکنار شده بود، امروز در نهاد ریاست جمهوری حاضر شد.

** واکنش واعظی به پخش سریال گاندو/ توقیف نفت‌کش ایران را "محکوم" کردیم

محمود واعظی رئیس دفتر روحانی در حیاط پاستور و در جمع خبرنگاران حاضر شد و درخصوص توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس گفت: توقیف نفت‌کش کار اشتباهی بوده و یک‌راهزنی است و ما هم‌ محکوم‌کردیم.

** توضیحات وزیر راه درباره طرح تشویق صاحبخانه‌ها به مراعات با مستأجران

محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز وزرا گفت: درباره اصلاح‌هایی بر ماده 53 قانون مالیات‌های مستقیم تبصره 11 اقدام کردیم تا مشوق‌هایی برای صاحبخانه‌هایی که مراعات می‌کنند در نظر گرفته شود و نوعی معافیت مالیاتی را به دولت فرستادیم تا کسانی که اجاره‌های بالای یکسال دارند و در تمدید شاخص‌ها را رعایت می‌کنند را در برگیرد و سازمان امور مالیاتی بر این موضوع کار می‌کند.

** نمکی: فشار خون 30 میلیون نفر را کنترل کردیم

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران درباره طرح ملی کنترل فشار خون گفت: دستاوردهای خوبی در این طرح داشتیم و فشار خون حدود 30 میلیون و 600 هزار نفر کنترل شد.

** زنگنه: با وزیر نفت عربستان 7 الی 8 ساعت دعوا کردیم

وزیر نفت درباره اجلاس اخیر اوپک و حضور همتای عربستانی خود گفت: در این اجلاس دیداری با وزیر نفت عربستان نداشتم و تنها یک احوالپرسی میان ما انجام شد ولی در جلسات هفت-هشت ساعت با هم دعوا کردیم.

** آذری جهرمی: تاکید رئیس‌جمهور بر رونمایی یک پروژه و دستاورد دولت الکترونیک در هرماه

وزیر ارتباطات که کمتر در حیاط دولت میان خبرنگاران حاضر می‌شود، درباره دولت الکترونیک گفت: تاکید آقای رئیس‌جمهور بر این بوده که هر ماه یک پروژه و دستاورد دولت الکترونیک را رونمایی کنیم.

** همتی: بانک‌ها در مورد وام ازدواج سختگیری نکنند/ ثبات لازم در بازار ارز برقرار است

رئیس کل بانک مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما ثبات اقتصادی است و شاخص‌های اقتصادی نظیر نرخ کاهنده تورم و بیکاری موید این نکته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس دولت دوازدهم گاندو جلسه هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان سمنان گرم‌تر می‌شود/ شنبه آفتابی در پیش‌رو

به گزارش خبرنگار مهر، نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که آسمان اکثر نقاط استان سمنان همزمان با دومین جمعه سال ۱۴۰۳ صاف تا قسمتی ابری است همچنین دمای هوای اکثر نقاط استان نیز نسبت به ۴۸ ساعت گذشته قدری افزایش یافته است.

برای فردا نیز تداوم افزایش دمای هوا پیش بینی هواشناسی است همچنین در اکثر نقاط استان سمنان فردا آسمان نیمه ابری را شاهد خواهیم بود از روز دوشنبه اما در بیشتر نقاط استان کاهش دمای هوا آغاز می‌شود.

فردا شنبه آسمان مرکز استان سمنان صاف تا نیمه ابری است بیشینه و کمینه دمای هوای امروز مرکز استان سمنان ۱۷ و هفت درجه بالای صفر اعلام شده و فردا این کمیت به ۱۹ و ۹ درجه بالای صفر افزایش خواهد یافت.

آسمان شاهرود صاف است و پدیده خاص جوی در این شهرستان طی امروز و فردا مشاهده نمی‌شود بیشینه و کمینه دمای هوای دیار شاهوار ۱۳ و سه درجه بالای صفر است برای فردا نیز بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۶ و هفت درجه بالای صفر اعلام شده است.

در دامغان شرایط قدری متفاوت است مردم این شهرستان صبح جمعه را نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد آغاز کردند ولی به تدریج بر میزان ابرها در روز شنبه افزوده می‌شود هر چند شاهد بارش خاصی در این شهرستان نخواهیم بود.

روند افزایشی دمای هوا در دامغان نیز طی فردا و یکشنبه آغاز خواهد شد برای میامی آسمان ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان زیبا ۱۶ و هفت درجه بالای صفر است.

گرمسار سه روز پشت سر هم آفتابی را از امروز تا یکشنبه تجربه خواهد کرد. دمای هوا نیز نسبت به روزهای قبل بیشتر شده است بیشینه و کمینه دمای هوای امروز گرمسار ۲۰ و هشت درجه بالای صفر اعلام شده و فردا این شاخص به ۲۲ و ۱۱ درجه بالای صفر خواهد رسید.

در مهدیشهر، این شهرستان زیبا نیز شاهد افزایش میزان دمای هوا طی شنبه و یکشنبه هستیم آسمان این منطقه نیز آفتابی است بیشینه و کمینه دمای هوا برای امروز و فردا به ترتیب ۱۴ و چهار درجه بالای صفر و ۱۵ و شش درجه بالای صفر اعلام شده است.

در نهایت باید گفت طی امروز و فردا شاهد جو آرامی در اقصی نقاط استان سمنان خواهیم بود و دمای هوا نیز افزایش خواهد یافت اما از روز دوشنبه کم کم روند کاهش دمای هوا در برخی نقاط به خصوص نیمه شمالی آغاز خواهد شد هر چند تا روز سه شنبه بارش چشم گیری در استان رخ نمی‌دهد.

کد خبر 6064570

دیگر خبرها

  • هوای استان سمنان گرم‌تر می‌شود/ شنبه آفتابی در پیش‌رو
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • ویدیو/ تصویب افزایش جریمه‌های رانندگی در پاستور
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • توقیف ۴۰۰۰۰ خودروی متخلف/ مرگ ۵۴۹ نفر در تصادفات