Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، یعقوب فتحی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درباره ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات دینی در این واحد دانشگاهی گفت: در چهارمین روز ارسال آثار دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات دینی واقع در واحد کرج، فرصت ارسال آثار برای بیش از 22 واحد دانشگاهی به پایان رسید و امروز 19 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار برای 10 استان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی افزود: استان های گیلان، مازندران، گلستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، البرز، قزوین، تهران، سمنان و خوزستان نیز تنها تا پایان امروز فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره مهم کشوری ارسال نمایند.

وی با اشاره به حضور آثار چشمگیر هنری، علمی و فرهنگی در میان آثار ارسالی، اظهار داشت: آثار رسیده پس از جمع آوری در پایان امروز، پس از طبقه بندی شدن به گروه های تخصصی داوری ارائه خواهند شد و بر اساس شرایط و ضوابط خاص هر گروه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مسئول بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی یادآور شد: حضور آثار دانشگاهی بیش از 25 استان کشور در این جشنواره، رویداد مهم و تاثیرگذاری را در تمامی زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی به جای خواهد گذاشت و امیدواریم با توکل به خداوند و با تکیه بر تخصص و توانمندی های استان البرز به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی البرز برگ افتخار دیگری در زمینه قرآن و عترت در کارنامه پرافتخار این دانشگاه ثبت شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از نظم و آرامش حاکم بر روند تحویل آثار از تمامی حوزه های دست اندرکار این جشنواره در واحد کرج تقدیر کرده و افزود: تا کنون مسئولان بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از این دبیرخانه و نحوه تحویل آثار از نزدیک دیدن کرده اند.

فتحی در پایان تصریح کرد: واحد کرج تمام توان خود را در ارائه خدمات رفاهی برای عزیزانی که استان های مختلف آثار خود را به این دبیرخانه ارائه می نمایند به کار می گیرد.

انتهای پیام/

298 / 188 دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج بیست و چهارمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران