Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی کارت‌پستال امضا شده توسط بازیکنان ایران را به یکی از هواداران هدیه می دهد.

در حالی که مرحله نهایی لیگ ملت های 2019 از بامداد فردا در شیکاگو استارت می خورد، فدراسیون جهانی این رشته هم برنامه های مختلفی برای این مسابقات جذاب و پر بیننده دارد.

صفحه اینستاگرام FIVB با انتشار تصویری از یک کارت‌پستال امضا شده توسط بازیکنان تیم ملی ایران، اعلام کرد پس از پایان لیگ ملت‌ها، آن را به صورت تصادفی به یک نفر از هواداران اهدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی این کارت پستال تصویری از بازیکنانی همچون سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی و امیر غفور دیده می شود.

انتظار می رود مثل همیشه در خاک آمریکا هم ایران هواداران زیادی را در بازی های خودش داشته باشد و احتمالا یکی از هواداران خوش شانس ایران می تواند این کارت پستال را هدیه بگیرد.

اولین بازی ایران بامداد جمعه از ساعت 2:30 مقابل لهستان خواهد بود و احتمالا جو سالن به خاطر حضور پرتعداد ایرانی‌ها به سود شاگردان کولاکوویچ است./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام انتظار ها به پایان رسید و موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران به تهران رسید و با لبخند و انگیزه ای فراوان که در چهره اش موج می زد به فدراسیون رفت.

این مربی برزیلی- فرانسوی شاید برای هواداران والیبال ایران ناشناخته باشد، اما کارنامه او نشان می دهد مربی با دانشی است و می تواند با تیم ملی والیبال ایران نتایج خوبی کسب کند.

پائز که امروز به ایران آمده خود را به تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد رساند تا بر عملکرد ملی پوشان از نزدیک نظارت کند. البته او در بدو ورودش با چالش انصراف بعضی بازیکنان از تیم ملی والیبال ایران مواجه شده است و باید دید با این چالش چگونه کنار خواهد آمد.

هواداران منتظر هستند ببینند در هفته اول لیگ ملتهای والیبال او چگونه تیم ملی را کوچ و هدایت خواهد کرد، قطعا با شروع اولین بازی تیم ملی بحث در مورد عملکرد او در فضای رسانه ای و مجازی داغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان