Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه باید بازسازی شهر پلدختر سرعت بیش‌تری پیدا کند گفت: مسئولان در زیباسازی این شهر اهتمام ویژه داشته باشند. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهر پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر سرعت‌بخشیدن به کار احداث و تعمیرساختمان‌های آسیب‌دیده از سیل و رفع مشکلات مردم امروز سفری به پلدختر و معمولان داشتیم و از نزدیک روند بازسازی را مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حرکت‌ها و اقدامات بسیار خوبی از سوی نهادهای مختلف مثل بنیادمسکن، هلال‌احمر، کمیته‌امداد و دستگاه‌های اجرایی در بخش تعمیرات و احداث واحدهای مسکونی  شروع  و انجام گرفته‌است افزود: زمین مسکونی برای واحدهای تخریب‌شده در نظر گرفته شده، تقسیم‌بندی زمین مشخص شده‌است و کار ساخت‌وساز به‌زودی آغاز می‌شود.‌

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه هنوز سیل‌زدگان مشکلات فراوانی دارند و آرامشی که باید ایجاد و دغدغه‌هایی که باید برطرف می‌شد وجود دارد از مسئولان می‌خواهیم که به کار احداث و تعمیرمنازل سرعت ببخشند، عنوان کرد: تأمین لوازم‌خانگی  درحد امکان فراهم شده‌است و کسانی که هنوز وسیله خانگی دریافت نکرده‌اند انجام خواهد شد، تأکید مقام معظم رهبری هم بر این است که مسئولان تا رفع مشکل سیل‌زدگان در کنار مردم سیل‌زده باشند.

500 واحد سیل‌زده استان کرمانشاه در طرح "جهاد همبستگی ملی" بازسازی می‌شودتوزیع 4000 تن سیمان رایگان برای بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زدگان گلستانیپرداخت کامل کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان پلدختر؛ بازسازی دیوار ساحلی آغاز شد

وی با اشاره به بازدید از نقاط آسیب‌دیده شهر پلدختر بیان کرد: امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و عنایاتی که توسط مردم و خیران انجام می‌شود مشکلات برطرف شود.

میرعمادی گفت: از مردم خیر و نیکوکار درخواست می‌کنم همچنان کمک‌های خودشان را به مردم سیل‌زده انجام دهند برای اینکه وسایلی از زندگی مردم از بین‌رفته که تهیه آن از سوی دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و باید خیران به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه باید بازسازی شهر پلدختر سرعت بیش‌تری پیدا کند تصریح کرد: مسئولان در زیباسازی شهر اهتمام بیش‌تری داشته باشند چون در روحیه مردم مؤثر است.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش بازدید و ارتش را در کنار سپاه ‌و نیروی انتظامی، دژ مستحکم ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان، فرماندار آران و بیدگل و شهردار و دیگر مسئولان امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از گروه موشکی ۸۴۰ شهید کبریایی بازدید کردند و ضمن تبریک این روز بزرگ از آن‌ها قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام سید سعید حسینی در این دیدار اظهار کرد: مجاهدت‌های ارتش در طول دفاع مقدس و در بحران‌های مختلف کشور بر هیچکس پوشیده نیست و این غیور مردان از جان خود همواره گذشتند تا ایران و ایرانی سرفراز باشد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز ارتش استقلال را به این دلاوران ارمغان داد و پس از پیروزی انقلاب، ۲۶ فروردین پیامی مبنی بر اینکه روز ۲۹ فروردین روز ارتش نامگذاری شود، صادر کردند و خواستند تا ارتش در این روز با رژه خود اقتدار و شکوه خود را برای ملت به نمایش بگذارد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به اینکه ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی همچون دژ مستحکم، ملت و کشور را حفظ می‌کند، گفت: ارتش در آخرین عملکرد خود دنیا را به شگفتی واداشت و دژ پوشالی صهیونیست را در هم شکست.

در ادامه حیدر معظمی گودرزی اظهار کرد: ارتش با تقدیم ۴۰ هزار شهید گرانقدر همواره پا در رکاب مقام معظم رهبری بوده است و امید است خداوند به ما توفیق دهد تا پرچم کشورمان را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

فرمانده پادگان و گروه موشکی ۸۴۰ کبریایی افزود: جمهوری اسلامی بخشی از توان خود را به کار گرفت و موفق شد تا دشمنانی که همه توان خود را برعلیه ما به کار گرفتند شکست دهد.

کد خبر 745535

دیگر خبرها

  • شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش