Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی قطر که جهت حضور درنخستین نشست  هماهنگی این مسابقات عازم قطر شده است: نخستین دوره بازی های ساحلی جهانی با حضور 1250 ورزشکار در دو ساحل "الغرافه" و "القطرا" برگزار می شود و جلسه فنی این مسابقات نیز با حضور همه سرپرستان تیم ها برگزار شد.
وی ادامه داد:در این نشست قطر تلاش دارد تا بتواند بنحو مطلوبی این رقابتها را در کشور خود برگزار کند به همین دلیل به ارائه گزارشی از نحو ترانسفر تیمها و ورزشکاران،هتل محل اقامت، برگزاری مسابقات،تغذیه و موارد قابل اهمیت دیگر اشاره کرده و این امر نشان می دهد قطریها به رغم اینکه برای میزبانی این بازیها چند مدتی نیست که بعد از انصراف آمریکا اعلام آمادگی کرده اند ولی تلاش دارند تا به بهترین نحو این رقابتها را میزبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای ساحلی جهانی خاطر نشان کرد:خوشبختانه قطر امکانات خوبی برای میزبانی این رقابتها دارد و مسئولان برگزاری در جلسات،ضمن یاد داشت  برخی نیازها و دغدغه خاطر سرپرستان تیمها قول دادند تا کمبودهای احتمالی را بر طرف نمایند هر چند کمبود خاصی در این زمینه دیده نمی شود. همچنین نمایندگان فدراسیونهای بین المللی آخرین اطلاعات لازم را دریافت و نیازهای ضروری برای مسابقات را گفتند و سپس به بازدید از محل برگزاری رقابتها پرداختند.
فخری خاطر نشان کرد:خدمات رفاهی، اقامتی، آنتی دوپینگ، ترانسفر داخلی و فرودگاهی، بلیط فروشی و موارد امنیتی از دیگر آیتمهای مهم و  مورد بازدید نمایندگان کشورهای و فدراسیونهای جهانی بود که در روز دوم این  کارگاههایی بمنظور آماده سازی بیشتر فدراسیونهای ملی و بین المللی و نیز سایر اعضاء مرتبط برگزار گردید.

256 43

کد خبر 1278458

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ سینمای ایران خودرو سپاه پاسداران لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم

«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مرکز نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در راستای سالگشت تخریب قبرستان بقیع برگزار شد، اندیش ورزان، محققان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر جهان اسلام حضور داشتند.

این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»، «مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»، «شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد