Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد قرداد همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای احداث و تجهیز درمانگاه و مرکز فوریت پزشکی جلفا خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: بر اساس قرارداد مابین سازمان منطقه آزاد ارس و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، درمانگاه و مرکز فوریت پزشکی جلفا در زمینی به مساحت 820 متر مربع احداث و تجهیز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این مرکز با صرف 60 میلیارد ریال احداث و تجهیز می شود که یک سوم از این مبلغ از طرف سازمان منطقه آزاد ارس هزینه خواهد شد.
نریمان افزود: بر همین اساس، منطقه آزاد ارس مبلغ ده میلیارد ریال برای احداث و ده میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز هزینه می کند.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سایر هزینه های احداث و تجهیز و تامین کادر درمانی و نیروی انسانی متخصص و مجرب نیز توسط این دانشگاه انجام می گیرد.
نریمان ضمن اشاره به ضرورت احداث مرکز درمانی مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا در جلفا، خاطرنشان کرد: ساختمان فعلی درمانگاه جلفا یکی از ساختمان های اداری شهر است که در اختیار این مرکز گذاشته شده است و استانداردهای لازم را برای ادامه کار ندارد.
گفتنی است، قرارداد همکاری برای احداث و تجهیز درمانگاه و مرکز فوریت پزشکی جلفا توسط محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز به امضا رسیده است. ایازی خبرنگار آریا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت