Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان و اینتر قصد دارند با همکاری یکدیگر، پروژه ای بسیار بزرگ بسازند.

طرفداری- دو باشگاه میلان و اینتر طی حرکتی مشترک، در حال ساخت استادیومی بزرگ خواهند بود. گفته می شود امروز دو باشگاه طرح خود را برای ساخت این پروژه 1.2 میلیارد یورویی تقدیم شهرداری کردند و انتظار می رود پاسخ نهایی از سوی شهرداری شهرِ میلان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه که از سوی باشگاه میلان منتشر شد، بدین شرح است:

باشگاه آث میلان و اینترمیلان، پس از بررسی جزئیات فنی و امکان پذیری پروژه، امروز آن را تحویل شهرداری شهر میلان دادند. این اولین نشانه از جدی بودن مسئولان دو باشگاه برای ساخت استادیوم مشترک است. این استادیوم فوق العاده، در اطراف سن سیرو ساخته خواهد شد. مستندات ارائه شده توسط دو باشگاه، شامل جزئیات دقیق و مهندسی شده است اما طرح های معماری آن، در اختیار شهرداری قرار نگرفته است. گفتنی است گنجایش این ورزشگاه در حدود 60 هزار نفر خواهد بود.

 این پروژه بیشتر شبیه یک مجتمع است که در آن امکانات چند منظوره از جمله خرید، تفریح، سرگرمی رواج خواهد داشت و تبدیل به مکان مورد علاقه شهروندان در 365 روز سال خواهد بود. این پروژه برای 3500 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد. هزینه ساخت این پروژه جامع، 1.2 میلیارد یورو خواهد بود و پیاده سازی آن برای بازگشت شهر میلان به جمع برترین های اروپا و جهان الزامی است. تمامی هزینه این سرمایه گذاری توسط دو باشگاه آث میلان و اینترمیلان پرداخت خواهد شد. در ادامه این مبحث، طرح های معماری این ورزشگاه به زودی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت. هردو باشگاه معتقدند این بهترین مسیر برای بازگشت دو باشگاه به دوران پرافتخارشان است. این پروژه ضمن ایجاد هیجان در میان هواداران دو باشگاه، در نظر دارد شهر میلان را از لحاظ برند تجاری، در میان بهترین های جهان قرار دهد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)

گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران