Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در نشست مشترک پلیس و سازمان آب منطقه ای مازندران بر حفظ و حراست از سلامت اجتماعی مناطق گردشگری و آبخیزداری استان تاکید شد .

به گزارش خبرنگار آریادفترمازندران درساری، به منظور حفاظت از حوزه های آبخیزداری در بستر رودخانه ها، سدها و سرچشمه های تامین آب شرب استان برای تامین سلامت مردم، نشستی با حضور سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی ، سرهنگ شریف پوررئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان و ابراهیم یخکشی مدیر کل سازمان آب منطقه ای مازندران برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست تعاملی،سرهنگ مسعود تقدیسی با اشاره به این که از وظایف پلیس حاکم کردن نظم و امنیت عمومی در جامعه است، گفت: مردم به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی پلیس نقش موثری را در این زمنیه بر عهده دارند و با اعتماد به پلیس می توانند سهم خود را در این زمینه ایفا کنند .

*پلیس در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی به دنبال ایجاد شرایط مطلوب در جامعه است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در حوزه باید ها و نباید ها و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی پلیس به دنبال ایجاد شرایط مطلوب در جامعه است و در برخورد با هنجار شکنان و افراد مخل نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به این که برخی ها به صورت سازمان یافته به دنبال نشان دادن ناکارآمدی نظام هستند، اظهار داشت: ناجا در مسئولیت خود که برقراری امنیت است، مظهر حاکمیت است، یعنی جزء وظایف حاکمیت است که در جامعه امنیت ایجاد کند، امنیت اخلاقی و اجتماعی مظهر این امنیت و عامل حضور میدانی این امنیت نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تاکید کرد: نظارت مدنی همه شهروندان و مسئولان استانی در تمامی حوزه ها، هماهنگی و توازن در برقراری امنیت اخلاقی در بخش عمومی با نیروی انتظامی و استفاده از همه ظرفیت های استان و مراجع تاثیرگذار برای ارتقاء احساس امنیت جزء لاینفک پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی است .

وی موضوع عفاف و حجاب را از مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: هرچند دستگاه های متعددی در این زمینه مسئولیت دارند اما کوتاهی و غفلت در این زمینه می تواند زمینه ساز بروز بسیاری دیگر از آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

سرهنگ تقدیسی با اشاره با رویکرد جامعه محوری پلیس در اجرای طرح های انتظامی نظیر طرح سالمسازی دریا، از اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سواحل دریا و مناطق گردشگری استان توسط نیروی انتظامی خبرداد و تصریح کرد: رسانه ها و از جمله صدا وسیما نقش موثری در ترویج موضوعات فرهنگی در جامعه برعهده دارند .

*تاکید بر همکاری های همه جانبه دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت اجتماعی در مناطق گردشگری

ابراهیم یخکشی، مدیر کل آب منطقه ای مازندران نیز در این نشست،اظهار داشت: حفاظت و حراست از مناطق آبخیزداری و بسترهای آب آشامیدنی استان نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی از جمله پلیس و دستگاه قضائی است .

مدیر کل آب منطقه ای مازندران با بیان این که حفظ و حراست از سلامت اخلاقی مناطق گردشگری نیازمند ارتقاء فرهنگ عامه در جامعه است،گفت: اقدامات اجتماعی پلیس موجب جلب اعتماد عمومی به این نیرو شده است و در این راستا نیز می توان با بهره گیری از اقدامات انجام شده تدابیر ویژه ای را اتخاذ کرد .

وی با اشاره به توسعه گردشگری و وجود شرایط گردشگری خاص در استان مازندران ، تصریح کرد: با آسیب شناسی موضوعات مرتبط، الزامات قانونی در صدور مجوزهای بهره برداری در این راستا می توان ناهنجاری های رفتاری در تفرجگاه ها را مدیریت کرد .

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تاکید پلیس و آب منطقه ای مازندران برحفظ سلامت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول