Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@17:52:38 GMT

ورود ممنوع خبرنگاران در سفر معاون اول

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۸۶۲۰

ورود ممنوع خبرنگاران در سفر معاون اول

سفر اسحاق جهانگیری به جنوب فارس در حالی انجام شد که از ورود خبرنگاران برای پوشش اخبار دستاوردهای دولت جلوگیری شد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری در حالی دیروز به شهرستان‌های لامرد و مُهر سفر کرد که این سفر دارای حاشیه‌هایی بود که ازجمله آنان می‌توان به تقسیم‌بندی رسانه‌های دولتی و غیردولتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران رسانه‌های مختلف جمعی که از ساعت ۷ و نیم صبح در فرودگاه بین‌المللی لامرد حضور یافته بودند، پیش ‌از اینکه بخواهند وارد درب ورودی فرودگاه شوند، با این جمله نیروی‌های حفاظتی مواجه شدند که فقط خبرنگاران ایرنا، ایسنا و صداوسیما حق ورود به فرودگاه هنگام نشستن پرواز اختصاصی اسحاق جهانگیری دارند تا با معاون اول رئیس‌جمهور گفت‌وگو انجام دهند.

از سوی دیگر درحالی‌که از سوی فرمانداران لامرد و مُهر اعلام‌شده بود که وزرای نیرو و صنعت و معدن و تجارت نیز اسحاق جهانگیری را در این سفر همراهی می‌کنند، اما خبری از این وزرا در همراهی جهانگیری نبود و تنها وزیر دادگستری، معاون اول رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی کرد.

جهانگیری در ابتدای سفر خود به شهرستان مُهر که به‌منظور بازدید از پالایشگاه بنزین و اتان رکاوری انجام شد پیش از ورود به این دو صنایع بزرگ با تجمع جمعی از جوانان جویای کار شهرستان مُهر مواجه شد که با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار اشتغال نیروهای جوان بومی مُهر در صنایع در حال ساخت این دو شهرستان بودند.

معاون اول رئیس‌جمهور پس از پایان بازدیدهای خود در شهرستان مُهر، مجدداً وارد شهرستان لامرد شد تا از صنایع بزرگ در حال ساخت منطقه ویژه اقتصادی لامرد ازجمله کارخانه بزرگ آلومینیوم کشور بازدید کند و پس‌ازآن در نشست توسعه جنوب فارس که در همان‌جا برگزار می‌شد، حضور پیدا کند.

نشست توسعه جنوب فارس نیز باز با بی‌مهری به خبرنگاران روبه‌رو شد و این نشست تبدیل به یک نشست محرمانه شد که بازهم خبرنگاران نباید در آن حضورداشته باشند. تنها ۵ عکاس به مدت ۵ دقیقه حق عکاسی داشتند و حتی مسئول روابط عمومی فرمانداری لامرد نیز نتوانست در این نشست حضور پیدا کند و زحمت ضبط کردن صدای سخنرانان نشست را به فرماندار لامرد سپرد.

این بی‌مهری به خبرنگاران آن هم در گرمای ۵۰ درجه لامرد در حالی رخ داد که معاون اول رئیس جمهور در سخنانی و در سفر دیروز خود به استان فارس گفته بود: «باید اقدامات انجام شده توسط دولت با زبانی گویا به مردم اطلاع‌رسانی شود اما متاسفانه دولت در این خصوص ضعف دارد و شاید هم تخریب‌های مخالفین دولت قوی‌تر است و اجازه نمی‌دهد که مردم نسبت به اقدامات صورت گرفته آگاه شوند.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس ورود ممنوع جهانگیری رسانه های دولتی رسانه های غیر دولتی خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا جواد عبدلی افزود: تنها برای گردشگرانی که قبلا اقامت در مجموعه های گردشگری در کویر را رزرو کردند، ورود آزاد بوده و برای سایر گردشگران ورود به کویر ممنوع خواهد بود.

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران وبیدگل هم به خبرنگار ایرنا گفت: پرداخت حق ورود به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی هم رایگان شد.

سید مرتضی کسایی زادگان افزود: با توجه به اینکه کویرهای آران و بیدگل هم جزئی از منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است قرار شد مبلغ ورودی به کویر مرنجاب برای شهروندان کاشانی رایگان باشد و تنها ورود خوردرهای آفرودی شهروندان کاشان به مرنجاب با تخفیف ویژه، ۵۰ هزار تومان دریافت خواهد شد، چراکه ورود این نوع خودروها آسیب هایی مختلفی از جمله محیط زیستی برای منطقه دارد.

وی تصریح کرد: گردشگرانی سایر شهرهای کشور هم که اقامت خود را از مجموعه های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، هم شامل تخفیف ۵۰ درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل جزو بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه، سالانه میزبان ده ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی است.

کویر سیازگه هم پهنه‌ای گسترده در دامن ریگزارهای شمال ابوزیدآباد و دروازه ورود به پناهگاه حیات وحش یخاب که تا شهر ابوزیدآباد آران وبیدگل کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.



کد خبر 840998 برچسب‌ها سفر - گردشگری خبر مهم كاشان نوروز

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
  • ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»