Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورمحمدی خواستار مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در معادن طلا و مس استان شد و گفت: خام‌فروشی معادن استان تبدیل به یک تراژدی تلخ شده است،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز(۱۹تیر) در دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و مدیران عامل مؤسسات وابسته در استان با بیان این‌که پروژه‌ها و اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در سراسر کشور، عامل افتخار است، اظهار داشت: بسیاری از پروژه های این قرارگاه عامل رونق و محرومیت‌زدایی در منتطق مختلف شهری و روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که اجرای پروژه های این قرارگاه در استان عامل اشتغال‌زایی نیز بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مشارکت و سرمایه‌گذاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در چند پروژه کلان استان را شاهد باشیم.

وی بزرگترین اولویت استان آذربایجان‌شرقی را معادن دانست و افزود: بر این باور هستیم که قرارگاه خاتم نه به خاطر کسب سود، بلکه به دلیل خدمت به مردم و با ایمانی راستین و قوی، به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

پورمحمدی عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا را موثر در رفع فقر و بهره‌مندی از امکانات در اقصی نقاط کشور دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، بیش از 90 درصد روستاهای استان از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند هستند ولی در حوزه ایجاد اشتغال برای جوانان، مشکل داریم و باید بیش از پیش به این موضوع توجه کرده و از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) نیز در این زمینه استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت سدهای استان ادامه داد: سد حاجیلار و چند پروژه عمرانی دیگر در سفر آتی رییس جمهور به تبریز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پورمحمدی خواستار مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در معادن طلا و مس استان شد و گفت: خام‌فروشی معادن استان تبدیل به یک تراژدی تلخ شده است، این امر به هیچ عنوان اشتغال پایدار ایجاد نمی کند.

وی نسبت به واگذاری اجرای پروژه هایی همچون نفلین سینیت سراب به قرارگاه خاتم سازندگی خاتم الانبیاء اعلام آمادگی کرد و گفت: 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت رئیس قوه قضاییه آذربایجان غربی آیت الله حسینی شاهرودی جشن های دهه کرامت مسجد خراسان جنوبي روزنامه استاندار آذربایجان شرقی قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت وارد استان سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم در رأس هیأتی همزمان با بعد از ظهر چهارشنبه، وارد استان سمنان شد و در شهرستان گرمسار، مورد استقبال رسمی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

این سفر در قالب سفر استانی دوم کابینه سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته و قرار است فردا پنجشنبه شاهد حضور رئیس جمهور نیز باشیم.

سفر علی آبادی به استان سمنان دو روزه خواهد بود و امروز وی در مراسم افتتاح و بازدید چند پروژه صنعتی و اقتصادی در گرمسار، ایوانکی و سمنان حضور پیدا خواهد کرد.

وزیر صمت فردا نیز در ادامه سفر خود در مراسم افتتاح دیگر پروژه‌های مهم صنعتی استان حضور خواهد داشت.

در مجموع امروز و فردا با حضور علی آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم، چهار پروژه اقتصادی مهم در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر صمت در نخستین برنامه سفر خود به استان سمنان لحظاتی دیگر در مراسم افتتاح یک کارخانه الیاف و پارچه حضور پیدا خواهد کرد.

کد خبر 6080640

دیگر خبرها

  • لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی طراحی شد
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد