Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان هادی حق شناس در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهار کرد: اشتغال و توانمند سازی خانواده های تحت پوشش باید هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد.

حق شناس اضافه کرد: استعدادهای فراوانی در بین خانواده های کم بضاعت وجود دارد که باید در راستای شکوفایی آن تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات با ارزش کمیته امداد در سطح جامعه افزود: تنها وظیفه ما افزایش ارقام دریافتی مستمری بگیران نیست بلکه باید تلاش کنیم اقدامات فوق العاده ای را در جهت ایجاد اشتغال صورت دهیم.

استاندار گلستان با اشاره به میزان خانوارهای تحت پوشش در استان به نسبت کشور، یادآور شد: تعداد خانواده های تحت پوشش گلستان بیشتر از متوسط کشوری است که باید تلاش کنیم با افزایش درآمد سرانه خانوار، این تعداد را کاهش دهیم.

حق شناس کمک های کمیته امداد به سیل زدگان را ارزشمند دانست و افزود: باید راهکارهای حمایتی لازم برای بازپرداخت تسهیلات مسکن مددجویان این نهاد حمایتی اندیشیده شود تا آنها از دریافت وام و ساخت مسکن پرهیز نکنند و دولت هم بتواند با سرعت هرچه بیشتر خانه های آنان را بازسازی کند.

کد خبر 4663698

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار گلستان هادی حق شناس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد