Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مائده برهانی کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران در گفتگو با سایت فدراسیون، درباره اردوی پیش روی تیم در اسلوونی و کرواسی گفت: ۲۴ تیم در مسابقات کراوسی شرکت می‌کنند و نماینده قاره‌های مختلف در این تورنمنت هستند. الان فرصت آماده‌سازی برای باشگاه‌های مختلف است و تیم‌ها برای آمادگی بهتر در این مسابقات حاضر می‌شوند که این موضوع فرصت مناسبی است تا خود را بسنجیم و عیار ما مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اروپا هزینه‌ها بالا است و بیشتر تورنمنت‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود. این فشردگی می‌تواند به ما کمک کند تا خیلی زود خود را برای مسابقات بعدی ریکاوری کنیم و در بعد روانی برای تیم ملی بسیار خوب خواهد بود.

وی ادامه داد: بنا بر تجربه‌ای که از قبل داریم می‌دانیم که در کمپ والیبالی هستیم و این کمپ شرایط خوبی دارد که قطعا به ما کمک می‌کند.

او در ادامه درباره حضور داوری در کمپ بانوان اضافه کرد: آقای داوری در کمپ چمران حاضر شدند و دوست دارم که ایشان تماشاگر تمرینات ما باشند. اگر ایشان تمرینات ما را ببینند، به پتانسیل واقعی ما واقف خواهند شد. دختران ایرانی و همه بازیکنان حاضر در اردو، توانایی بالایی دارند و مطمئن هستم که تیم ملی بانوان کم‌تر دیده شده است و اگر ایشان تیم ما را از نزدیک ببینند، دید بهتری پیدا خواهند کرد.

برهانی در بخش بعدی صحبت‌های خود تصریح کرد: حضور ایشان باعث شد تا با برخی نقاط ضعف مجموعه آشنا شوند و با دستور ایشان مقرر شد تا این مشکلات برطرف شود و امیدوارم در بازگشت ما، کمپ چمران از نظر سخت‌افزاری شرایط بهتری پیدا کند. امیدوارم ایشان باز هم در تمرین حاضر شوند.

او درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب تیم ملی گفت: ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه می‌تواند به کسب نتیجه‌ی بهتر کمک کند. تیم ملی متعلق به بازیکن خاصی نیست و هر کسی که خوب باشد باید لباس تیم ملی را بر تن کند. امیدوارم سال به سال تعداد بازیکنان جوان‌تر و والیبالیست‌های بانو بیشتر شود؛ زیرا این رقابت به پیشرفت تیم ملی کمک می‌کند و به موفقیت ما نیز کمک خواهد کرد. ترکیب خوبی داریم و امیدوارم امسال نتایج خوبی در مسابقات آسیایی کسب کنیم.

برهانی در پایان صحبت‌های خود درباره نتایج تیم ملی مردان و حضور این تیم در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها عنوان کرد: تیم ملی مردان ما در مرحله مقدماتی خیلی خوب عمل کرد و بهترین عملکرد را در چند سال اخیر داشت. فکر می‌کنم با حفظ این روند، تیم ملی می‌تواند یکی از سکو‌ها را کسب کند. یکی از نقاط قوت تیم ملی آقایان، حضور بازیکنان در لیگ‌های اروپایی است که ادامه‌ی آن تواند به پیشرفت بیش‌تر والیبال آقایان کمک کند.

بیشتر بخوانید:

زمان اعزام تیم ملی والیبال بانوان به اسلوونی مشخص شد

مهرگان: تیم ملی والیبال شانس روی سکو رفتن دارد/ ثبات رمز موفقیت تیم ملی بود

بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان به خط شدند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود

مینو مداح  در خصوص عملکرد بانوان تکواندوی ایران در تورنمنت صربستان که با یک طلا و یک برنز همراه بود و شرایط آنان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: برای ناهید کیانی هدف المپیک بود، چراکه به ۲۰ امتیاز تورنمنت صربستان احتیاج داشت و خوشبختانه به آن رسید تا بتواند برای سیدبندی المپیک، جایگاهش را در رنکینگ جهانی به رتبه دو یا سه برساند.

وی افزود: برای سایر نفرات، هدف مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام بود که اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. هفت نفر را ثبت نام کردیم که روادید ملیکا میرحسینی نیامد و برای سایر نفرات نیز، شب قبل از وزن‌کشی، روادید از سوی میزبان صادر شد و در واقع شرایط سختی برای مسابقات صربستان داشتیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با بیان اینکه توقع زیادی از شاگردانش در صربستان نداشت، تصریح کرد: در وزن ۴۶ کیلوگرم باید عملکرد معصومه رنجبر و سعیده نصیری و در وزن ۶۲ کیلوگرم، مبارزات ساغر مرادی و الهام حقیقی را بررسی می‌کردیم تا در هر وزن، یک نفر را برای قهرمانی آسیا انتخاب کنیم. به خواسته خود رسیدیم و هفته آینده هم ترکیب اعزامی به ویتنام را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: مسابقات صربستان، آخرین تورنمنت ۲۰ امتیازی قبل از المپیک بود و با حضور قهرمانان مطرح جهان و المپیک، سطح فنی خوبی داشت. کیانی با طلای این مسابقات اکنون امتیازاتش با جید جونس تکواندوکار مطرح بریتانیایی برابر شده و باید ببینیم در رنکینگ جدید جهانی، ناهید در رتبه دوم قرار می‌گیرد یا در جایگاه سوم خواهد بود. او اکنون رتبه سه را دارد، اما می‌تواند به دو برسد.

مداح در پاسخ به این سئوال که آیا حضور ناهید کیانی در قهرمانی آسیا با توجه به نزدیک بودن المپیک پاریس نمی‌تواند خطراتی، چون آسیب دیدگی را درپی داشته باشد؟ توضیح داد: این مسابقات ۴۰ امتیازی است و باید ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده که المپیکی هستند در آن به میدان بروند، چون حریفان مطرح آنان نیز شرکت خواهند کرد. این ریسک را به جان می‌خریم، چون بچه‌ها باید در کورس مسابقات باشند و نمی‌خواهیم فقط آن‌ها را در اردو نگه داریم.

وی در خصوص اینکه بالا رفتن توقعات از کیانی و استرسی که به او وارد می‌شود امکان دارد وی را به سرنوشت دیگر قهرمانان تکواندو تبدیل کند که در المپیک به موفقیت نرسیدند، عنوان کرد: در این مدت سعی کردم ارتباط نزدیکی با کیانی داشته باشم و او را بهتر بشناسم. اکنون کاملا شرایط روحی او را می‌دانم و از چهره‌اش متوجه می‌شوم چه مشکلی دارد.

مداح تصریح کرد: بزرگترین اقدام ناهید این بود که از فضای مجازی بیرون آمد و ما در کادر فنی و همچنین مسئولان فدراسیون از وی حمایت کامل می‌کنیم. این دومین المپیک ناهید است و نسبت به دوره گذشته، پخته‌تر شده و همین مساله می‌تواند در کنار آرامش، موجب موفقیت وی شود.

وی خطاب به مسئولان و علاقه‌مندان به ورزش، گفت: از این بزرگواران می‌خواهم اجازه بدهند در مسیر خودمان حرکت کنیم. این که همه بخواهند به قهرمانان تذکر بدهند و صحبت کنند، چندان سودی ندارد و بار روانی را بیشتر می‌کند. مطمئن باشید خود ما بهتر می‌دانیم که چگونه ناهید و مبینا را آماده المپیک کنیم.

دیگر خبرها

  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم