Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:10:52 GMT

باید سرانه ورزش همگانی در جامعه افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۹۷۶۷

باید سرانه ورزش همگانی در جامعه افزایش یابد

نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی شامگاه چهارشنبه در جشنواره بزرگ ورزشی بانوی کرامت که در بوستان بانوان نرگس شهر قزوین برگزار شد، گفت: دختران و زنان قزوینی ۱۵ سال پیش در کنار مردان حرکتی را در این حوزه آغاز کردند که منجر به تبدیل شدن قزوین به پایتختی پیاده روی جهان شد.

میترا روحی افزود: همین یک اتفاق بزرگ نشان می دهد که بانوان جامعه در حوزه ورزش به ویژه ورزش های همگانی و انتقال فرهنگ و روحیه ورزش به اعضای خانواده ظرفیت های بالایی دارند که در صورت استفاده درست از آن می توان به نتایج بزرگی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم گسترش ورزش همگانی و نقش آن در ایجاد جامعه سالم از نظر جسمی و روحی افزود: فدراسیون ورزش های همگانی با اجرای برنامه ها و طرح های مختلف در طول سال تلاش خود را در گسترش این ورزش به کار گرفته و در صورت همراهی و حمایت دستگاه های مرتبط نیز قطعاً به اهداف مورد نظر دست خواهیم یافت.

۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل پهلوان پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان مازندران نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در دو بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، به ویژه برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند.

وی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

پهلوان همچنین گفت: در حوزه ورزش روستایی به مؤلفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

وی بیان داشت؛ در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویدادها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 6062762

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود