Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال شرق و یکان‌های تابعه آن بازدید و توان عملیاتی، نیروی انسانی و میزان آماده به کاری تجهیزات راداری و موشکی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه بازدی از سایت‌های موشکی این منطقه پدافندی گفت: مردم عزیز ایران آسوده خاطر باشند چرا که کارکنان غیور نیروی پدافند هوایی در کنار سایر نیرو‌های مسلح به صورت شبانه‌روزی از مرز‌های هوایی، زمینی و دریایی حراست می‌کنند و به دشمن اجازه نخواهند حتی فکر به تجاوز به مرز‌های ما را در سر بپروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش پدافند هوایی امیر صباحی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز در امنیت و آرامش کامل است

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بامداد امروز در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد.

سخنگوی سازمان فضایی کشور با شاره به بازی رسانه ای و عملیات روانی گسترده دشمن در خصوص حملات علیه مراکز هسته ای ایران اعلام کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی در مناطق مختلف کشور با موفقیت ساقط شده است و اخبار منتشره از رسانه های بیگانه کذب محض است.

سازمان هواپیمایی کشوری که صبح امروز انجام پرواز‌های مسافری در برخی فرودگاه‌های کشور را موقتا تعلیق کرده بود وضعیت را به حالت عادی برگرداند.
در حال حاضر هیچ محدودیتی در پرواز‌های داخلی و بین‌المللی در فرودگاه‌های کشور وجود ندارد.

پدافند هوایی تبریز در محدودۀ وادی‌رحمت در شمال این شهر و در فاصله حدود ۲ تا ۳ کیلومتری از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ببینید | امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل است
  • آسمان ایران امن تر از همیشه
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد