Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال شرق و یکان های تابعه آن بازدید و توان عملیاتی، نیروی انسانی و میزان آماده به کاری تجهیزات راداری و موشکی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه بازدی از سایت های موشکی این منطقه پدافندی گفت: مردم عزیز ایران آسوده خاطر باشند چرا که کارکنان غیور نیروی پدافند هوایی در کنار سایر نیروهای مسلح به صورت شبانه‌روزی از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی حراست می کنند و به دشمن اجازه نخواهند حتی فکر به تجاوز به مرزهای ما را در سر بپروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر صباحی فرد نیروهای مسلح دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شهید سپهبد محمدولی قرنی سوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ توسط گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و  اولین فرمانده شهید ارتشی ترور بود .

با دستور حضرت امام خمینی (ره) ، شهید قرنی به عنوان نخستین فرد نظامی به عضویت شورای انقلاب درآمد  و رئیس ستاد ارتش انقلاب   شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم گفت : شهید قرنی همواره تاکید داشت اگر ارتش ملی را به هر وسیله تضعیف کنند، استقلال ملی و تمامیت ارضی کشور به خطر می‌افتد و این شهید در پی این بود که دشمنان کشور نتوانند کوچک‌ترین لطمه‌ای به ایران وارد کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم