Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی بیش از یک‌میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از پایانه‌های قم خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قم، رضا پوریافر با اشاره به عملکرد سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۳۱ هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری از خدمات این سازمان برای جابجایی مسافران استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه مجموع جابجایی‌های مسافرین در سال گذشته به بیش یک‌میلیون و ۹۸۹ هزار نفر رسید، بیان کرد کرد: این تعداد مسافر از پایانه‌ها و پارکسوارهای این سازمان جابجا شده‌اند که نسبت به سال ۹۶ با رشد حدود ۱۰ درصدی روبرو شده است.

پوریافر ادامه داد: ۵۴۴ دستگاه اتوبوس در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار و ۷۶۰ زائر عراقی را از مرز مهران وارد پایانه مرکزی شهر قم کرده‌اند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در ایام اربعین سال گذشته، تصریح کرد: در این ایام ۱۱۵۴ دستگاه اتوبوس بیش از ۴۰ هزار زائر را از قم به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه اعزام کردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم جابجایی زائران حج تمتع را در سال گذشته مورد توجه قرار داد و افزود: با سرویس‌دهی ۴۲ دستگاه اتوبوس تعداد ۱۸۴۸ نفر از زوار از پایانه مرکزی به فرودگاه برای حج تمتع اعزام شدند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اتوبوس تاکسی حج تمتع شهرداری قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل پست استان کرمانشاه از جابجایی ۶.۹ میلیون مرسوله پستی در استان طی سال گذشته خبر داد.

حسین نامداری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جابجایی حدود ۶.۹ میلیون مرسوله پستی در استان طی سال گذشته گفت: از این تعداد بیش از چهار میلیون مرسوله به استان وارد و بیش از دو میلیون مرسوله نیز از کرمانشاه به سایر نقاط کشور و برخی کشورهای دیگر ارسال شده است.

به گفته نامداری، تعداد مرسولات وارده استان طی سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۹ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد مرسولات پستی صادره از استان هم طی سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به آمار مرسولات، سال گذشته روزانه بطور میانگین بیش از ۱۰ هزار مرسوله در سطح استان جابجا شده است.

به گفته نامداری، این تعداد مرسوله روزانه توسط ۱۰۵ نامه رسان به دست صاحبانشان می رسد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد مرسولات پستی جابجا شده در استان مربوط به خریدهای الکترونیکی است.

نامداری با اشاره به فعالیت ۲۲۵ واحد پستی در استان گفت: همچنین ۹۲ نمایندگی پست در روستاهای استان فعال هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • تحقق بودجه ۲۰ میلیارد تومانی سازمان پایانه‌های شهرداری قم
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان