Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد: ارسال تجهیزات نظامی روسیه به ونزوئلا توازن قدرت در منطقه را برهم نمی زند.

معاون وزیر خارجه روسیه در این خصوص گفت: هرگز این طور نبوده است که ارسال تجهیزات نظامی روسیه به ونزوئلا باعث تغییر توازن قدرت در منطقه بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا با تغییر اطلاعات به تحریف مواضع مسکو در قبال کاراکاس اقدام می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دیدار با وزیر امور خارجه ونزوئلا به رشد و ارتقای جایگاه علمی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی نگاه به علم و فناوری توسعه و گسترش یافت؛ چرا که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی بوده است. اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمام مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

وی همچنین با تاکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد: ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمام عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمام ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و گفت: ظلم ستیزی جوهره همه ادیان ابراهیمی است و نقش محوری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه کنونی در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیز کاملاً آشکار است.

وی جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت معرفی و اذعان کرد: بر پایه همین موضوع است که جریان مقاومت فراتر از مرز‌های ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد