Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@07:06:56 GMT

تاثیر «گاندو» بر کارنامه یک هنرمند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۰۸۹۷

تاثیر «گاندو» بر کارنامه یک هنرمند

وحید رهبانی گفت: پس از حضورم در «گاندو» نقش‌های مختلف و متفاوتی پیشنهاد شده که هرکدام به نوبه خود خوب و جذاب هستند.

به گزارش مشرق، «وحید رهبانی» بازیگر نقش «آقا محمد» در سریال «گاندو» درباره این نقش گفت: او یک مامور مخفی باهوش است که به دلیل قهرمان بودنش مردم او را دوست دارند. تلاش کردم با کمک کارگردان به آن چیزی که لازم بود برسم و خوشحالم که امروز مردم سریال را دوست داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قدردانی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس از سازندگان «گاندو»

وی در پاسخ به اینکه حضور در این سریال چقدر در جریان روند کاری‌اش تاثیرگذار بوده است، گفت: حضورم در این سریال قطعا در کارنامه کاریم تاثیرگذار بوده است. حداقل همین الان که با شما صحبت می‌کنم باید جواب چند پیشنهاد وسوسه‌برانگیز در سینما، تلویزیون و تئاتر را بدهم که هنوز ندادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادهایی که به شما می‌شود در ادامه نقش مامور امنیتی و در ژانر معمایی و پلیسی است، گفت: نه نقش‌های مختلف و متفاوتی پیشنهاد شده که هرکدام به نوبه خود نیز خوب و جذاب هستند. هنوز نمی‌دانم که کدام را قبول می‌کنم و هر زمان که تصمیم قطعی بگیرم حتما اعلام خواهم کرد.

این بازیگر درباره اینکه آیا در انتخاب‌های بعدی‌تان سایه نقشی که در گاندو بازی کردید، سنگینی می‌کند،‌نیز گفت: هنوز این را نمی‌دانم و باید زمان بگذرد. اما قطعا نقش‌های خوبی را انتخاب خواهم کرد.

 سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی با بازی وحید رهبانی، خسرو شهراز، داریوش فرهنگ، مجید نوروزی، عرفان ابراهیمی، پندار اکبری، کمند امیرسلیمانی، آزیتا ترکاشوند و ... از شبکه سه سیما پخش شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس سریال تلویزیونی گاندو وحید رهبانی سینمای ایران تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی، سیامک داداشی و اصغر قهرمانی که تیم ملی فوتسال را در جام ملت‌های 2024 تایلند هدایت می‌کنند، امروز در حاشیه اولین تمرین این تیم در استادیوم ایندور به یاد قهرمانی سال 2000 عکس یادگاری گرفتند.

تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های 2000 که به میزبانی تایلند برگزار شد با نتیجه 4-1 از سد قزاقستان گذشت و وحید شمسایی نیز با 24 گل زده به عنوان بهترین گلزن مسابقات انتخاب شد.

در آن مسابقات تیم ایران با ترکیب امیر فراشی، اصغر قهرمانی، محمدرضا حیدریان، رضا رضایی کمال، احمد باغبانباشی، احمد پری‌آذر، مرحوم کاظم محمدی، علی صانعی، مرحوم بابک معصومی، وحید شمسایی و سیامک داداشی و مربیگری حسین شمس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • کارنامه یک هنرمند
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • اجرای «گالیله» تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یک هنرمند