Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری "قدس نت"، این مناظره در کانال تلویزیونی "آی ۲۳" در حال پخش بود که با ترک کوهین، ناتمام ماند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که کوهین ناسزاگویی "حسن مرهج" کارشناس مسائل خاورمیانه به "سلمان بن عبدالعزیز" را نپذیرفت.

موضوع مناظره بررسی ابعاد تحریم‌های اخیر آمریکا علیه سه تن از نمایندگان پارلمان لبنان و از اعضای حزب الله لبنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه (۱۸ تیرماه) در بیانیه مغایر با حق حاکمیت دولت لبنان، تحریم‌های جدیدی را علیه دو عضو پارلمان این کشور که از اعضای ارشد حزب الله هستند، وضع کرد و از دولت لبنان خواست ارتباط خود را با این افراد قطع کند.

در این بیانیه نام «محمد رعد» رئیس «فراکسیون وفاداری به مقاومت»، «امین شری» از نمایندگان این حزب در پارلمان و همچنین «وفیق صفا» مسؤول بخش امنیتی حزب الله لبنان ذکر شده است.

کوهین با حمایت از عربستان، بحرین و امارات، مواضع رهبران این سه کشور را بیانگر اسلام حقیقی دانست و گفت که آنها، سیاستی علیه منافع کشورشان در پیش نمی‌گیرند.

اعلام حمایت این تحلیلگر صهیونیستی از عربستان، بحرین و امارات بی ارتباط با اقدامات اخیر برای عادی سازی روابط این سه کشور با تل آویو نیست.

بحرین در روزهای چهارم و پنجم تیرماه میزبان کنفرانس اقتصادی بود که بسیاری از تحلیلگران آن را مقدمه‌ای بر عادی سازی علنی روابط اعراب حاشیه خلیج فارس با تل آویو ارزیابی می‌کنند.

"خالد بن احمد آل خلیفه" وزیر امورخارجه بحرین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ۱۳ رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست منامه صراحتاً اعلام کرد که این مصاحبه باید خیلی پیشتر اتفاق می‌افتاد. وی با بیان اینکه "اسرائیل بخشی از میراث تاریخی این منطقه است و مردم یهود در میان ما جایگاهی دارند" خواستار "گفت و گو میان اعراب و اسرائیل" شده بود.

از سوی دیگر، امارات نیز ۱۰ تیرماه برای نخستین بار میزبان "یسرائیل کاتس" وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی بود و در جریان آن روابط تل آویو و ابوظبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین راستا، منابع خبری، ۲۸ خردادماه به نقل از منابع آگاه اعلام کردند که عربستان برای رصد مخالفان، دستگاه‌های جاسوسی فوق پیشرفته به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار از رژیم صهیونیستی وارد می‌کند.

برخی منابع جزئیات قرارداد نظامی جدید عربستان و رژیم صهیونیستی را فاش کردند که در هفته‌های اخیر بصورت مخفیانه، مستقیم و بدون حضور طرف سوم به امضا رسیده است.

قرار است که بخش دوم این قرارداد در ابتدای سال آینده میلادی (۲۰۲۰) اجرایی شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان لبنان و عراق به روی پروازها بسته شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، پیشتر نیز رژیم صهیونیستی و اردن اعلام کرده بودند که آسمان های خود را به روی تمام پروازها بسته اند.

براساس برآورد مقامات نظامی رژیم صهیونیستی، بیش از یکصد فروند پهپاد از سوی ایران به سمت مناطق اشغالی برای هدف قراردادن نقاط مختلف آن به پرواز درآمده است.

کد خبر 844085 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • تحلیلگر عرب: پاسخ ایران به اسرائیل، آرزوی همه عرب ها و مسلمانان بود
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • تحلیلگران مصری: خشم تل‌آویو نشانه ضربه کاری ایران است
  • الوفاق بحرین: عملیات «وعده صادق»، پیروزی الهی و باعث شادی دل‌های مومنان است
  • اسکات ریتر: بازدارندگی ایران تثبیت شد
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • آسمان لبنان و عراق به روی پروازها بسته شد