Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ چین اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی شانگ‌های چین (اواخر مهر ماه) روز دوشنبه در خانه ووشو برگزار شد و همه قهرمانان در این مسابقه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال  هیچ کس غیر از این مسابقه وارد تیم ملی نمی‌شود به همین علت سطح مسابقات بالا بود.  

او ادامه داد: همه قهرمانان خوب ما از جمله جوانان و باتجربه‌ها  در این مسابقات انتخابی حضور داشتند و طبیعی است که از این مسابقات یک تیم خوب برای تیم ملی خارج می‌شود.  

درخواست توسعه سالن ووشو را به وزیر ورزش دادیم 

علی نژاد درباره اینکه فضای سالن به صورتی است که حتی همراهان ووشوکاران هم معترض هستند، گفت: در حال حاضر هوای تهران ۴۰، ۴۵ درجه است و هر سالنی بروید به طور حتم با این هوای گرم نمی‌تواند تهویه خوبی داشته باشد و امکانات و بضاعت ما در همین حد هست. البته ما در خواست کردیم که این سالن توسعه یابد و شرایط بهتری پیدا کند و انشالله با دستور وزیر ورزش و جوانان این اتفاق رخ می‌دهد.  

انتقال سکوی استاندارد هزینه بر است 

او درباره اینکه نمی‌شود سالن بزرگی گرفته شود تا این هجمه فشار نباشد و ورزشکاران به همراه مربیان خود در کنار تماشاگران تمرین نکنند، گفت: سکوی استاندارد ما در این سالن مستقر هست و انتقال این سکوی استاندارد کار راحتی نیست و هزینه بر و آسیب به سکو می‌زند. برهمین اساس ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا مسابقات انتخابی خود را در این سالن برگزار کنیم.  

رئیس فدراسیون ووشو درباره اینکه برای مسابقات بعدی تمهیداتی می‌اندیشید تا این وضعیت بهتر شود، اظهار کرد: تا وقتی که این سالن برای مسابقات انتخابی باشد به همین شکل است. البته از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردیم که این سالن توسعه یابد که انشالله با دستور وزیر این اتفاق رخ می‌دهد.  

توقع نداریم که شرایط خوب گذشته برایمان فراهم شود 

علی نژاد درباره پیش بینی اش از مسابقات انتخابی تیم ملی و رقابت‌های پیش رو بیان کرد: مسابقات جهانی ووشو در شانگ‌های چین را پیش رو داریم که اواخر مهر ماه برگزار می‌شود. در دوره قبل قهرمان جهان شدیم، اما با توجه به همه جهات و مشکلات اقتصادی زیاد توقع نداریم که آن شرایط خوب برایمان دوباره فراهم شود. این مسابقات در چین برگزار می‌شود و چینی‌ها در رشته ووشو بهترین هستند، اما ما همه تلاش خود را می‌کنیم روی سکوی اول تا سومی قرار بگیریم.  

او در پایان خاطر نشان کرد: ووشو این روز‌ها یکی از بهترین ورزش‌های کشور است و طبیعی است که همه مجموعه ووشو به دنبال این هستیم که خبر‌های خوبی برای مردم کشورمان داشته باشیم. طبق برنامه شروع اردوی بزرگسالان ما از امروز است و همین طور که گفتم کسی که در این مسابقه انتخابی نباشد امکان شرکت در تیم ملی ندارد و هیچ ورودی به جز مسابقات انتخابی برای حضور در تیم ملی وجود ندارد. به هر حال این موضوع باعث می‌شود عدالت برقرار شود و امیدوارم ورزشکاران بتوانند نتایج خوبی در مسابقات جهانی بگیرند.

بیشتر بخوانید:

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شدند

ظفری حضور در مسابقات جهانی ووشو را از دست داد

کادر فنی تیم ملی ووشو اعلام شد

انتهای پیام/  

اظهارات رئیس فدراسیون ووشو درباره مسابقات انتخابی تیم ملی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: المپیک از جمله مسابقاتی است که تمام کشور‌ها با هدف کسب مدال در آن حضور دارند و هدف اول ما نیز کسب مدال در پاریس است و تلاش می‌کنیم بتوانیم در بخش انفرادی و تیمی جزو رشته‌های مدال آور باشیم

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پورسلمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره المپیک پاریس گفت: تیم ملی شمشیربازی سابر ایران موفق شد در فروردین ماه سهمیه المپیک را کسب کند و همچنین ۳ شمشیرباز ایرانی در جدول انفرادی نیز قرار گرفتند.
وی افزود: براین اساس شمشیربازان برای حضور در اردوی ۵۰ روزه کمپ تمرینی کریستین بائو راهی فرانسه شدند و از پیمان فخری با توجه به تجربه‌ای که در این رشته ورزشی دارد دعوت کردیم که علاوه بر حضور در کادر فنی، مربی بخش انفرادی نیز باشد.
در ادامه رئیس فدراسیون شمشیر بازی بیان کرد: ما علاوه مسابقات المپیک ۳ رویداد بزرگ را پیش رو داریم که اولین رویداد مسابقات جایزه بزرگ سئول کره جنوبی است که در نیمه اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
پورسلمان افزود: همچنین شمشیربازان ما در پایان اردیبهشت ماه در مسابقات وردکاپ اسپانیا در بخش تیمی و انفرادی و در مسابقات قهرمانی آسیا که در تیرماه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسابقات مهم پیش روی ما، انتخابی زون قاره آسیا است که در آن کشور‌هایی که از کسب سهمیه جا مانده‌اند حضور خواهند داشت که از ایران هم اسماعیلی و امینی و خانم‌ها رضایی، کارگر و سازنجیان نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد.
رئیس فدراسیون شمشیر بازی در پایان بیان کرد: المپیک از جمله مسابقاتی است که تمام کشور‌ها با هدف کسب مدال در آن حضور دارند و هدف اول ما نیز کسب مدال در پاریس است و تلاش می‌کنیم که بتوانیم در بخش انفرادی و تیمی جز رشته‌های مدال آور کشورمان در المپیک باشیم.

دیگر خبرها

  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک