Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با هدف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در تابستان امسال ۳ طرح مهم ورزشی در سراسر کشور اجرا می‌شود. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،  عبدالحمید احمدی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه سمینار روابط عمومی‌های ادارات کل ورزش و جوانان کشور اظهار داشت: در تابستان امسال به همت وزارت ورزش و جوانان در کنار سایر طرح‌های کوچک و بزرگ 3 طرح مهم کشوری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان شدهیئت‌های ورزشی کهگیلویه محروم از حداقل‌ها؛ وقتی ورزش و جوانان تعطیل استوظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان تعیین شد

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح تابستان با ورزش است که با هدف توسعه ورزش همگانی و غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی و شادابی عمومی در کل کشور برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به این که طرح دیگر، طرح جام خوشه‌چین گفت: این طرح ویژه روستاییان سراسر کشور است و بر اساس این طرح مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در سراسر روستاهای کشور برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری طرح خوشه‌چین سوق دادن روستاییان به سمت ورزش و ایجاد شور و نشاط و شادابی در فضای روستاهای کشور است.

احمدی تصریح کرد: طرح المپیاد سراسری استعدادهای برتر نیز سومین طرح مهمی است که در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی تاکیدکرد: المپیاد استعدادهای برتر سال گذشته اولین دوره خود را سپری کرد و امسال دومین دوره آن با هدف شناسایی استعدادهای برتر ورزشی با شرایط سنی 12 تا 15 سال برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به این که استان همدان میزبانی از 5 رشته  کشتی آزاد پسران، شطرنج پسران و دختران، بسکتبال و ژیمناستیک دختران را پذیرفته است تاکید کرد: در المپیاد استعدادهای برتر، ورزشکاران بیش از 80 رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان با مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف مواجهند اظهار داشت: تولید خبر، ایجاد دسترسی آسان خبرنگاران و رسانه‌ها به اطلاعات و پایش افکار عمومی از جمله وظایف روابط عمومی‌ها است.

احمدی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به وزارت حوادث غیرمترقبه مشهور است و ارتباط مستقیم نیز با قشر جوان دارد، بنابراین روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی دقیق کار سختی در پیش دارند و باید در این حوزه به روز باشند.

وی با اشاره به این که تعداد رسانه‌های کشور نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: در این فضا متأسّفانه برخی از رسانه‌ها با هدف تخریب اخبار را نشر می‌دهند و قضاوت‌های غیرمنصفانه دارند و برخی نیز به دلیل ناآگاهی و اطلاعات کم، اخبار دقیق و صحیح را نشر نمی‌دهند.

احمدی تاکید کرد: تخریب و نشر اخبار غیرمنصفانه با رسالت اجتماعی رسانه‌ها منافات دارد و رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی نباید به پایگاه تخریب دولت تبدیل شوند.

انتهای پیام/

R41405/P1018188/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرامرز ظلی بازیکن سابق فوتبال و پیشکسوت ورزش ایران پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار کرد.

ظلی که پس از دوره‌ای بیماری به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، در این دیدار از حضور وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کرد.

کیومرث هاشمی نیز پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی ظلی، پیشکسوتان را «گنجینه طلایی» ورزش ایران خواند و با اشاره به سالها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آنها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست.

در پایان وزیر ورزش و جوانان برای ظلی و تمامی پیشکسوتان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

کد خبر 6079693

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟