Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:23:37 GMT

بیرانوند همچنان در رویای لژیونر شدن

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۲۵۱۵

بیرانوند همچنان در رویای لژیونر شدن

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از سه فصل درخشان که با قهرمانی پیاپی با سرخ‌ها، حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، اکنون به شکل جدی‌تری به دنبال این است تا رویای حضورش در فوتبال اروپا را دنبال کند.

علیرضا بیرانوند که طی فصول اخیر همواره بحث جدایی از پرسپولیس و حضور در فوتبال اروپا از سوی او داغ بوده، اینبار ماجرا را خیلی جدی‌تر دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالا رفتن سن و البته نبود تورنمنت بین المللی در سطح ملی طی حداقل سه سال آینده، باعث شده تا او آخرین شانس‌های خود را با توجه به تصویری که در جام جهانی قبلی از خود به جا گذاشته را دنبال کند.

شماره یک پرسپولیس بعد از شروع تمرینات پیش فصل، علیرغم قراردادی که با باشگاه داشت مدتی در آن غیبت داشت و در این مدت گفته می‌شد او به دنبال توافق در زمینه پیشنهاداتی است که به دستش رسیده است. با این حال شرط بزرگ باشگاه برای دریافت رضایتنامه ۷۰۰ هزار دلاری مانع بزرگی در این زمینه پیش پای او قرار داده بود.

علیرضا بیرانوند که مدعی بود از لیگ‌های ژاپن، یونان، بلژیک و پرتغال پیشنهاداتی دارد، با توجه به این شرط مالی موفق به دنبال کردن مذاکرات خود نشد و در حالی که تحت فشار هواداران و باشگاه قرار داشت، بعد از گفتگو با مدیران این تیم در تمرینات حضور یافت. با این حال بیرانوند در گفتگو با مدیران این تیم همچنان این راه را برای خود باز گذاشت تا در صورت دستیابی به پیشنهاد خارجی بتواند در مذاکره با آنها، از باشگاه جدا شود. این در حالی است که پرسپولیس ساعاتی پیش تهران را به مقصد استانبول ترک کرده و اردوی پیش فصل آماده سازی خود را دنبال خواهد کرد.

در حال حاضر، اما شایعات داغی در خصوص این بازیکن شکل گرفته است و طبق این اخبار، گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس مذاکرات خود را در استانبول با تیم‌های خواهانش دنبال خواهد کرد و امیدواری بیشتری برای جدایی و دستیابی به رویای لژیونر شدن پیش رو خواهد داشت. موضوعی که باعث خواهد شد تا در صورت توافقات احتمالی، پرسپولیس به شدت از حیث دروازه با خلا مواجه شود و برنامه جدید خود را برای در اختیار گرفتن دروازه‌بان دنبال کند. این در حالیست که طی روز‌های اخیر موضوع عدم نیاز کالدرون به بوژیدار رادوشوویچ نیز باعث شده بود تا آن‌ها با شرایط ویژه‌تری مواجه شود.

اتفاق نگران کننده، اما اینجاست که در حال حاضر و در بازار کنونی دروازه‌بان خاصی که بتواند نیاز این تیم را برآورده کند حضور ندارد و همین موضوع باعث خواهد شد مسیر مذاکرات آن‌ها به سمت گزینه خارجی برود و در این بخش بحث مسائل ارزی نیز مانع آن‌ها خواهد شد تا با گزینه مطرحی به توافق دست یابند. این البته در حالی است که پیش از این و با شدت گرفتن شایعات مربوط به جدایی علیرضا بیرانوند، بحث‌هایی در خصوص بازگشت علیرضا حقیقی و همچنین مذاکره با امیر عابدزاده شکل گرفته بود. حقیقی که اکنون نزدیک به یک دهه دور از فوتبال ایران است، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند و در انتظار پیشنهادی است که حضورش در فوتبال اروپا را تمدید کند و بر این اساس همچون فصول قبلی پیشنهادات داخلی خود را رد کرده است، اما شاید پرسپولیس او را بار دیگر برای بازگشت وسوسه کند. در خصوص امیر عابدزاده نیز با توجه به حضورش در تیم ملی و تجربه لیگ پرتغال، امیدوار است تا با توجه به شرایط سنی‌اش رویا‌های بزرگتر خود را در فوتبال اروپا دنبال کند.

باید دید با توجه به شرایط کنونی و، اما و اگر‌های موجود، در صورت رقم خوردن انتقال علیرضا بیرانوند به فوتبال اروپا، باشگاه چه برنامه‌ای برای جانشینی وی خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

شرایط مبهم بیرانوند برای ادامه کار در پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات تلخ این فصل برای پرسپولیس مصدومیت سخت ستاره‌های این تیم بود در مقاطع مختلف بود.

یکی از بازیکنانی که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اوایل فصل، ادامه بازی‌ها را از دست داد یاسین سلمانی بود. علاوه بر او مرتضی پورعلی گنجی هم برای دومین بار دچار این مصدومیت سخت شد.

علیرضا بیرانوند نیز از ابتدای سال درگیر مصدومیت مچ دست شده و حالا با باز کردن گچ دستش تمرینات اختصاصی جدیدی را شروع کرده است.

این بازیکنان حالا وارد آخرین مرحله از دوران مصدومیت‌شان شده‌اند و امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی، زیر نظر کادر پزشکی سرخ‌ها تمرین کردند و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان نیز قرار گرفتند.

بیرانوند با انتشار یک ویدیو از تمرین کنار یاسین و مرتضی برای تمام ورزشکاران ایران آرزوی سلامتی کرد.

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود