Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خاک وطن شد و مورد استقبال مردم شهیدپرور و مسئولان قرار گرفت. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس امروز پنجشنبه 20 تیرماه برگزار شد و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به ویژه از سراسر خوزستان به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) در مرز شلمچه شهرستان خرمشهر برگزار شد که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به همراه مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار در آن حضور داشتند.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشت.

همچنین جمعی از عشایر منطقه نیز با حضور در مرز شلمچه از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند.

سرهنگ حسین عشقی قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تبادل پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کرد.

جمعی از مسئولان استان خوزستان و آبادان و خرمشهر نیز در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و به این شهدای والامقام ادای احترام کردند.

یگان تشریفات نیروی انتظامی استان خوزستان برگزاری آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارد.

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای پاک و مطهر این 44 شهید دوران دفاع مقدس در دو ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات تفحص شده است.

غیبت 37 ساله سرباز وطن پایان یافت؛ استقبال لشکر 92 زرهی از ارتشی قهرمانآسمان خرمشهر عطرآگین شد؛ استقبال دریادلان جنوب از آلاله پرپرپرواز کبوتر خونین‌بال در آسمان آبادان؛ فراق 31 ساله شهید ‌حمودی پایان یافت

این 44 شهید تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال 67 هستند که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند.

انتهای پیام/

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 صهیونیست‌ها تصاویری تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی در شب حمله منتشر کردند. این تصاویر که از کنار دیوار براق یا دیوار ندبه ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی