Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با اشاره به پروژه انتقال آب از سد درودزن گفت: امیدواریم تا پایان شهریور فاز نخست و بهمن ماه امسال نیز با بهره‌برداری کامل این خط انتقال، مشکلات کیفیت و افت آب شیراز برطرف شود. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

الله‌بخش نظرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در شرایط فعلی با تنش کم آبی مواجه شده‌ایم ولی نوبت بندی آب هنوز در دستور کار قرار نگرفته است، اظهارداشت: افزایش دما و عدم رعایت مصرف سبب افت فشار شده در حالی که 3 تا 5 درصد تولید آب در شیراز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تولید میانگین روزانه آب در شهرستان شیراز در فصل زمستان در حدود 354 هزار و 239 متر مکعب است اما در یک ماه اخیر این مقدار به 570 هزار متر مکعب افزایش یافته است افزود: در چند روز اخیر افت فشار آب  به گونه‌ای بوده که شهروندان با مشکل مواجه شدند و همواره تلاش داریم با استفاده از تانکرهای حمل آب این کمبود را جبران کنیم.

نظرپور بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود رفته رفته با کاهش یافتن دمای هوای شیراز مصرف آب در این شهر کاهش و مشکل افت فشار نیز رفع شود که براساس گزارش‌ها برخی از مناطق جنوبی تنها با افت فشار آب مواجه هستند و تا صبح امروز در دیگر مناطق کلانشهر شیراز مشکل خاصی گزارش نشده است.

تب تشنگی در شیراز و صدرا؛ مشکل قطعی آب در توزیع استشالیکاران گیلانی نگران کمبود آب نباشندبحران شدید آب کرمان را تهدید می‌کند/ کرمان، رفسنجان و زرند در وضعیت قرمز کمبود آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز منابع تامین آب شرب شیراز را از طریق 190 حلقه چاه در مدار و سد درودزن اعلام کرد و گفت: هم اینک 78 درصد آب شرب شیراز از منابع زیر زمینی و مابقی از سد درودزن تامین می‌شود که از سال 86 تاکنون به دلیل خشکسالی‌های اخیر 40 حلقه چاه آب از مدار خارج شده است.

نظرپور تامین آب از طریق خط دوم آب از سد درودزن را برای مردم شیراز به‌ عنوان پروژه مهم آب‌رسانی معرفی کرد و افزود: امیدواریم تا پایان شهریور فاز نخست و بهمن ماه امسال نیز با بهره‌برداری کامل این خط انتقال، مشکلات کیفیت و افت آب شیراز برطرف شود. 

وی اعلام اجرای برنامه نوبت‌بندی آب در شهرستان شیراز را در وضعیت فعلی غیر ضروری دانست و گفت: چنانچه نیاز به اجرای این برنامه باشد از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها اعلام می‌شود و در شرایط کنونی اخباری که  در مورد نوبت آب در شیراز انتشار داده می‌شود، غیر واقعی است.

انتهای پیام/

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد